הופעה: מופע אקוסטי ייחודי ומרגש

כנסיית השכל




ז'אנר: עולם
תאריך:
מקום: זאפה תל אביב, מנחם בגין 144, תל אביב יפו
מחיר: 115 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של כנסיית השכל
עוד הופעות ב-02/04/2015
עוד הופעות בז'אנר עולם
עוד הופעות בזאפה תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


 * מחיר כרטיס כולל עמלות מכירה

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, יוצרת מופע אקוסטי לראשונה  בקריירה המוסיקלית הענפה שלהם. 22 שנים, 8 אלבומים, הביאו לאוסף להיטים מרשים שנעטפים כעת בעיבודים מיוחדים, אינטימיים, חשופים ומרגשים.
כנסיית השכל מתאפיינת בשילוב ייחודי של רוקנ'רול, עם צלילים אותנטיים-מזרחיים, כל האלבומים והמופעים שלהם עד כה נוצרו בהשראת הסאונד העשיר והסמיך הזה. כעת ולראשונה, כל השירים עברו עיבודים מחדש, במטרה לחשוף אותם בגרסה האינטימית, ערומה ונקייה, הכי קרובים לצורה שבה נכתבו השירים, מלכתחילה.
במופע תנגן הלהקה ממיטב הלהיטים וביניהם גם שירים שלא ביצעו  בהופעותיהם בשנים האחרונות: מיטות חולות, אנחנו לדרכים, איתך אל הים, רעפים ,אני מאמין, למיה יש אקדח, היינו עושים אהבה, תגידי שטוב, תרימי את הראש, ידיים למעלה, איך זה מרגיש, תנו לי לשתות, האביב הנצחי, אושר, על מה את חולמת, הדליקו פנסים, שום דבר לא יפגע בי ועוד רבים וטובים.
למופע מצטרפים גם כלים אקוסטיים ייחודיים כמו יוקללי, כלי הקשה, מלודיקה ועוד. כנסיית השכל מתפשטת  וחשופה, פורשת את מיטב יצירותיה מכל הזמנים  בעיבודים חדשים, אינטימיים ועשויים היטב ההופכים גם את המופע הזה לאחד מרגעי הגאווה של הרוק הישראלי.
יורם חזן- שירה, גיטרה וסקסופון, רן אלמליח - בס ושירה, עמי רייס - קלידים ואקורדיון, דוד רז – גיטרה אקוסטית ודניאל זייבלט – תופים וכלי הקשה.
 
 


מחיר: 115 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


וידאו



קישורים

כנסיית השכל
זאפה תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות