הופעה: ערן צור

ערן צור




ז'אנר: ישראלי
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 103 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של ערן צור
עוד הופעות ב-14/03/2015
עוד הופעות בז'אנר ישראלי
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


 ערן צור
אתה חברה שלי - משירי יונה וולך
ערב חד פעמי
משתתפים: רונה קינן, דנה אינטרנשיונל, אלי אברמוב, אילו וירצברג ונעמי לבוב.
מוצ"ש, 14.3 בארבי ת"א
ב-1997 העלה ערן צור מופע  משירי יונה וולך תחת השם "אתה חברה שלי". במופע התארחו רונה קינן, אז נערה בת 17 עם ניצוץ בעיניים וקול שמימי, ודנה אינטרנשיונל, שנה לפני שכל העולם יכיר אותה כDIVA. המופע הוקלט ויצא כאלבום באותה שנה ובסה"כ התקיימו 4 הופעות בלבד. הטקסטים הנצחיים, המורכבים, מעוררי המחלוקת ומחשבה של יונה וולך נעטפו בלחנים מסקרנים ויוצאי דופן של ערן צור (שיחד עם אלי אברמוב אף עיבד את כל השירים), לצד לחנים חדשים של רונה קינן, קורין אלאל ואלי אברמוב שהולחנו במיוחד עבור הפרויקט ולחנים קיימים של אילן וירצברג (מתוך "בציר טוב") ויובל מסנר. חלק מהלחנים מינימליסטיים, נשענים על קולו של ערן צור וצליל גיטרת הבאס, חלקם בעיבודים אלקטרוניים.
קולו המזוהה של ערן צור וצורת ההגשה שהיא רק שלו כמו נתפרו לטקסטים של וולך. רונה קינן הפנטה בביצוע לשיר "קסיוס "ודנה אינטרנשיונל הפתיעה וביצעה את "שיר קדמשנתי" ("סקס אחר ( "בעיבוד חדש, אלקטרוני והעניקה לו משמעות חדשה ופורצת דרך. מאז צאתו אופפת את האלבום אווירה של קאלט, ערן צור הפך מזוהה עם וולך, ושירים כמו "תותים", "זה לא מה ש" ("לא זה לא") נטמעו בתרבות הישראלית.
 ערן  צור: "בשנים האחרונות הופקו בישראל שלושה סרטים שעוסקים בעיקר בדמותה של יונה וולך. אחרי צפייה בשלושתם התעורר בי הצורך להעלות שוב את המופע שלי כדי לחזור ולהתמקד בשירים עצמם במשך השנים אנשים רבים אמרו וכתבו לי שהם החלו לקרוא את שירתה הכתובה אחרי שהתאהבו בשיריה דרך האלבום "אתה חברה שלי "האמירה הזו הזכירה לי איך אני עצמי הגעתי לאהוב את שיריה -זה היה פועל יוצא של ההכרות שלי עם האלבום "בציר טוב (שבו יונה עבדה במשותף עם אילן וירצברג ושמעון גלבץ) כמה וכמה שנים אחרי הפרויקט "אתה חברה שלי" הכרתי את אילן וירצברג וכהמשך להכרות זו הזמנתי את אילן להשתתף אתנו במופע בבארבי.  כמו כן תשתתף במופע נעמי לבוב, שכה הטיבה להיכנס לדמותה של וולך בסרט "יונה". התרשמתי מאוד מהדרך שבה נעמי מקריאה ומגישה שירים, ובמופע ישובצו מספר קטעי הקראה שנעמי לבוב תגיש. אני חש רצון ומחויבות להעלות את המופע עבור אלה שאוהבים את הפרויקט שנשמע רענן ורלוונטי גם היום."
מחיר- 103 ש"ח במוקדמות/ 120 ש"ח בקופה


מחיר: 103 ש''ח

כרטיסים


קישורים

ערן צור
בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות