Oi Va Voi- מופע חו"ל, Oi Va Voi
קרדיט: יח"צ

הופעה: Oi Va Voi- מופע חו"ל

Oi Va Voi




ז'אנר: עולם
תאריך:
מקום: אברהם הוסטל תל אביב, לבונטין 21, תל אביב יפו
מחיר: 180 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של Oi Va Voi
עוד הופעות ב-06/12/2018
עוד הופעות בז'אנר עולם
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


ההרכב הבריטי שקנה לו מעריצים בישראל ובעולם בזכות השילוב המיוחד בין ההשפעות המוסיקליות השונות של חבריו (דאנס, טריפ הופ, כלי זמר ומוסיקת עולם) - חוזר עם אלבום חדש וסיבוב הופעות בינלאומי במסגרתו יגיעו חבריו  לשתי הופעות בישראל.
ההרכב שהוקם בלונדון ע"י כמה מוסיקאים צעירים עם רקע מוסיקלי מגוון ושורשים יהודים משותפים, פרץ ב-2003 עם אלבום הבכורה המדובר שלו Laughter Through Tears"" וקטעים כמו https://www.youtube.com/watch?v=nJ4j0Xc4e1Q">Refugee ו https://www.youtube.com/watch?v=6VEcAXzEERg&index=2&list=PLYCHBGKmQBAAQo8Y_rUAUGBtyXapuKxJO">Yesterday Mistake, שהכירו לעולם את הזמרת קיי.טי. טאנסטול ובהמשך סולניות ייחודיות אחרות.

באלבום החדש והרביעי שלהם שייצא הקיץ, הם מארחים מוסיקאית ישראלית צעירה בשם זהרה (Zohara) החיה על קו ת"א-לונדון והוציאה אלבום ב 2016. החיבור קרה כשאחד מחברי ההרכב שמע שיר שלה ברדיו ("Lost") התעניין ויצר איתה קשר – משם החיבור התגלגל אורגנית וגדל לכדי אירוח שלה בשישה שירים באלבום ובטור החדש של הלהקה.

לישראל הם מגיעים בפעם הרביעית ובהרכב הנוכחי של הלהקה הכולל את : סטפן לוי (שירה וקלרינט), גו'ש ברסלאו (תופים והפקה מוסיקלית), דיויד אורצ'נט (חצוצרה), מייקל וינוור (גיטרה), מושיק קופ (תופים ותכנותים), אנה פואבל (כינור), בת' לאונדריטיס (בס), אורחת : זוהרה.

הופעה חדשה עם חומרים מכל האלבומים, כולל האלבום החדש שהסינגל הראשון   Vanished World יצא ביוני האחרון. את ההרכב מביאה לארץ קבוצת סברס

 



מחיר: 180 ש''ח







האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות