רועי ריק
קרדיט: יח"צ

הופעה: רועי ריק

רועי ריק




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 65 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של רועי ריק
עוד הופעות ב-24/06/2017
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


 רועי ריק
שר פבריציו דה-אנדרה
רועי ריק (הקולקטיב) במופע השקה לאלבום המחווה לפבריציו דה-אנדרה 


רועי ריק, סולן הקולקטיב ונגן מפוחית ידוע במחוזותינו, הופך את הבארבי לאיטלקי לערב אחד, במופע השקה לפרויקט מיוחד ומקסים: "בדרכו שאין ישר בה", מיטב שיריו של פבריציו דה-אנדרה האיטלקי, בעברית ובביצועו של רועי וחברים.
פבריציו דה-אנדרה (Fabrizio de André), היה גדול היוצרים-זמרים של איטליה, אשר שיריו ואלבומיו הרבים זכו למעמד קאנוני בתרבות האיטלקית המודרנית. דמיינו לכם את הפאסון של לאונרד כהן ואריק איינשטיין יחד עם הטקסטים של בוב דילן ומאיר אריאל, מתערבבים עם בלדות אהבה מרירות, ביקורת פוליטית אירונית ושירים שנונים שתיארו את חיי היום-יום של דמויות שוליים בחברה האיטלקית.
במשך שנים, רועי עמל על תרגום של שיריו של דה-אנדרה לעברית, תוך ניסיון לשמור מצד אחד על יופיים המקורי ומצד שני לבצע "עלייה" עבורם למציאות ישראלית עכשווית. לאט לאט, הכפר האיטלקי הפך לכפר סבא, סמטאות ג'נובה התחלפו בסמטאות יפו ואת מקומו של הכומר השתיין תפס הרבי השקרן, אבל האהבה נשארה אותה האהבה, לטוב ולרע.  כעת, הפרויקט סוף סוף יוצא לאור, באלבום בהפקתו של יוסי מזרחי (הקולקטיב, נינט טייב, הדג נחש) המשלב חדש וישן, איטלקי וישראלי, עומק והומור, חיוך וגם דמעה. אם כן, אין בארץ מקום עם חוש סטייל איטלקי כמו הבארבי, ולכן לערב אחד תל אביב תהפוך לג'נובה, והבארבי יחזור למקורותיו האיטלקיים וילבש בגדי חג. על הבמה ומחוצה לה נחגוג, נצחק ונדמע כמו פעם, כאשר לרועי יחברו חברים רבים ומוזיקאים מבין הטובים ביותר שיש לעירנו בקטנה להציע.

מחיר 65 ש"ח במוקדמות / 90 ש"ח כולל דיסק  


מחיר: 65 ש''ח

כרטיסים


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות