לירון עמרם טריו אלקטרוני
17/09 לירון עמרם במופע טריו חדש שמשלב סינתיסייזרים, מכונת תופים וגיטרה חשמלית, מציג עיבודים אלקטרוניים לשירים מוכרים וחדשים ושואב השראה…

17.09.2020
יום חמישי

דלתות

20:00

לירון עמרם טריו אלקטרוני

לירון עמרם במופע טריו חדש שמשלב סינתיסייזרים, מכונת תופים וגיטרה חשמלית,
מציג עיבודים אלקטרוניים לשירים מוכרים וחדשים ושואב השראה מעולמות הFunk והדיסקו של שנות ה80׳, ממוזיקה מזרחית ותימנית קלאסית.

לצד הופעותיו עם הרכבו החשמלי ״הפנתרים״ על הבמות הגדולות בארץ, מציג כעת עמרם מופע אלקטרוני חדש לצד שניים מהמוזיקאים המוכשרים והמצליחים בארץ – המתופף זוהר ברזילי (טונה, נטע ברזילי…) על SPD'x/ מכונת תופים, והמפיק עדי רותם (דיקלה, מארק אליהו…) על סינתיסייזרים ואייבלטון לייב. יחד הם לוקחים את מסיבת הדיסקו-Fאנק של המידל איסט צעד אחד קדימה!

לירון עמרם הוא זמר, יוצר, מלחין ומפיק, יוצא דופן בנוף המוזיקלי ונחשב לאחד ממבשרי הגל החדש במוזיקה המזרחית. עם קהל אוהד ונאמן ותקשורת שמגדירה אותו פעם אחר פעם כיוצר מקורי שלוקח מושגים כמו ״מוזיקה מזרחית/ים תיכונית״ למחוזות חדשים, מרחיב את גבולות הז׳אנר, ומציג חיבור נדיר בין סגנונות שונים- החל מפופ, רוק, דיסקו ומוזיקה אלקטרונית ועד לתזמורי כנורות ערביים וניחוחות תימניים מבית אבא: אהרון עמרם בכיר זמרי העדה התימנית בישראל.

20:00
70/80 ש"ח

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב