כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אור עמרמי ברוקמן – וורוד זוהר

אור עמרמי ברוקמן בשיר חדש שכתב והלחין בהפקה מוזיקלית של סתיו בגר, וורוד זוהר, צפו

לאחר שהשיק לפני שלושה חודשים את השיר "מאין באתי", משחרר הבוקר אור עמרמי ברוקמן שיר חדש –  "ורוד זוהר" אשר נכתב הולחן והופק מוזיקלית עם סתיו בגר. את מילות השיר כתב אור בעקבות פרידה מזוגיות שלא צלחה. החיבור עם סתיו הוביל לשיר פופ קצבי ומהיר שאינו מותיר רגע להתבוננות לאחור.

כך אור עם יציאת השיר – "השיר נכתב שהייתי אחרי שברון לב ממערכת יחסים שבה הכל הרגיש "ורוד זוהר". התקופה האחרונה חישלה אותי ולימדה אותי איך קמים מכל משבר, איך להסתכל על הצד החיובי בכל מצב ובעיקר איך המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי שכל פעם היא מרימה אותי למעלה".

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא