כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

סטיבי וונדר משחרר מוסיקה חדשה ראשונה מזה 15 שנה

הזמר והיוצר סטיבי וונדר משיק חברת תקליטים עצמאית ומשחרר שני שירים חדשים, האזנה

סטיבי וונדר, הזמר, המפיק והיוצר עתיר פרסי הגראמי, אוסקר וגלובוס הזהב, בן ה- 70, יוצא כעת לדרך חדשה ועצמאית כאשר הוא משיק בימים אלו חברת תקליטים חדשה בבעלותו שתטפל ביצירותיו –  So What's the Fuss Music, ותוך כך מוציא, לראשונה אחרי 15 שנים, מאז יצא אלבומו האחרון – A Time To Love בשנת 2005, שני שירים חדשים.

לאחר שהעביר את כל הקריירה המוזיקלית שלו תחת המעטפת של הלייבל הוותיק Motown Records, סטיבי וונדר משתף פעולה עם Republic Records  ומקים את הלייבל העצמאי שלו –  So What's the Fuss Music .

כחלק מחגיגת ההשקה העסקית החדשה מוציא סטיבי וונדר שני שירים חדשים – Can't Put It In The Hands Of Fate הכולל שיתופי פעולה עם שמות אמנים כרפסודי, קורדה, צ'יקה ובוסטה ריימס, השיר השני – Where Is Our Love Song  כולל שיתוף פעולה עם גארי קלארק ג'וניור.

לדברי סטיבי וונדר מדובר בשירי "מגירה", הראשון נכתב לפני מספר שנים אך רק לאחרונה הושלם, כך סטיבי – "כשכתבתי את זה לראשונה, זה היה על זוגיות, ואז חשבתי איפה אנחנו נמצאים בעולם וחשבתי … הטירוף הזה אינו מקובל. אנחנו לא הולכים על זה יותר. השינוי הוא ממש עכשיו. אנחנו לא יכולים לשים את זה בידי הגורל … .. אנחנו לא יכולים לשים את ההצבעה בידי הגורל."

השיר השני נכתב כשסטיבי היה בן 18 בשנת 1968, גם שיר זה זכה להשלמת מילים לאחרונה וכולל קטע גיטרה של גארי קלארק ג'וניור.

ההכנסות משני השירים יוקדשו למטרות צדקה ולהתעוררות ומודעות לבעיות הכלכליות והחברתיות של הקהילות השחורות והלטינו בארצות הברית שנוצרו בעקבות המשבר בשל מגיפת הקורונה.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא