כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

הכל בגלל ג'ני – אל תשאיר

בלווית הרכבה החדש משחררת ג'ני פקמן שיר חדש - אל תשאיר

יחד עם הרכבה החדש "הכל בגלל ג'ני" הכולל את גל זילברמן בצ'לו חשמלי ושירה, ולד פוזיילוב בגיטרה חשמלית, אוריה ברטל בגיטרת בס ויואב קנטור על התופים המלווים את ג'ני פקמן  בשירה וגיטרה אקוסטית היא משחררת שיר חדש בדרך לאלבום איפי הבכורה בהפקתו של איתמר אשפר.

לפני תריסר שנים,  בהיותה בשירות הצבאי, כתבה ג'ני את השיר היוצא לאור כעת, מדובר בנסיון ליצור התמודדות אישית ומפלט על רקע תקופה לא קלה הן מבחינתה והן מבחינת האזור, המתח שהיה באוויר לפני מבצע עופרת יצוקה. הנרטיב והטקסט של השיר עוסקים בשיחה פנימית בינה לבינה אל תוך הנפש פנימה בנסיון להיאבק במצוקה. הטקסט שכב במגירה עד שג'ני עמדה בפני מבחני המיון לבית הספר למוזיקאים רימון ברמת השרון, אז החליטה להלחין את השיר ולהגישו כתעודת כניסה. כעת החליטה ג'ני לתת לשיר חיים משלו כחלק מהחומרים שהיא מכנסת אל תוך אלבום הבכורה של ההרכב.

על הקליפ אחראים הצלם סתיו פרבה והעורך איתי מזילו.

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא