כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

בזמנו – מסע אל העבר עם עוזי נבון

האלבום החדש - "בזמנו" ממשיך את חוויית עוזי נבון ומכרים עמוק אל תוך המאה העשרים ואחת

זמר שנות השבעים "עוזי נבון" משחרר אלבום חדש בשם "בזמנו" המוגדר –  כאוסף ההקלטות הנדירות של עוזי נבון בתקליט כפול.

האלבום הכולל 19 רצועות מוזיקליות, חלקן מוכר מהופעות ההרכב "המכרים" וחלקן חומרים שטרם ראו אור. הושמע לראשונה בשידור טלויזיוני חי מתחנת הרדיו פופ אפ של התדר בתאריך 13 בינואר, אירוע הסטורי לכשעצמו בכך שהתדר נכנס לתחום שידורי הוידאו בסטרימינג. כך או כך, החוויה של המסע בזמן לעבר מחוזות שנות השבעים של המאה שעברה כאן בשלולית הימתיכונית קורמת קול וצלילים הנוגעים בזיכרונות או מעוררים רגשות של התרפקות ונוסטלגיה לחלום שהיה ודהה עם השנים…

האלבום שנערך בידי נתי אדמון יוצא לאור באמצעות הלייבל של חנות התקליטים וההאזנה בבית רומנו – נואיבה בבעלותם של מנהלי התדר, הוא מהווה את המשכו של אלבום הבכורה להרכב שנשא את שמם – עוזי נבון ומכרים ויצא בלייבל של Anova.

בשלב זה ניתן להאזין לשירי האלבום בפלטפורמה דיגיטלית ואף להזמין את האלבום הכפול בפורמט ויניל או פשוט לרכוש את הקבצים הדיגיטליים.

בקטנה א' – לפני שמונה שנים נכחתי בהופעתו של עוזי נבון ומכרים, גם הספקתי לראיין אותו לפני העלייה לבמה במועדון האוזן בר בתל אביב, על כך כמה מילים, צלילים ומראות כאן. לפני חמש שנים נפגשנו שוב כאשר עוזי נבון והמכרים הופיעו במחווה לשיריו של אריק איינשטיין, כל החוויה כאן.

בקטנה ב' – עוזי נבון מככב בימים אלו במופע המחווה לאלבום "מזל גדי" שיצרו אריק איינשטיין המנוח ושלום חנוך יבדל"א. כמה מילים מאת מבקר הבית על המופע ועל עוזי נבון.

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא