כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

נינט טייב – כמה טוב שבאת הביתה..

נינט טייב במופע חשמלי במועדון התאטרון ביפו, אורחים – ברי סחרוף, Full Trunk ואורית שחף. ווידאו - יובל אראל, צילום תמונות – שילי אראל.

באמת, כמה טוב שבאת הביתה, נינט טייב, למרות שהיגרת לניכר על מנת לנסות את מזלך ולהוכיח לעצמך ולנו כי את מוזיקאית שלא מרפה, שאת נאמנה לאמת האישית שלך, ליצירה שלך ולדרך בה בחרת, עדיין בכל גיחה שלך לארץ הקהל הרב שנאמן לך עוד מימי חוף ניצנים והלאה שב וממלא את ההופעות שלך במה שקרוי Sold Out.

נינט טייב במועדון התאטרון. צילום שילי אראל
נינט טייב במועדון התאטרון. צילום שילי אראל

כולם כאן שמחו בשמחתך כאשר נודע כי נבחרת ליטול חלק בפסטיבל וודסטוק לרגל מלאת 50 שנה לקיומו, כולם כאן גם נעצבו כאשר נודע כי הפסטיבל לא יצא לפועל וההזדמנות יוצאת הדופן שנקרית בדרכך להיחשף בפני מאות אלפי צופים שם על המדשאה של מקס יזגור ולבטח בפני עוד כמה מיליונים שיצפו בשידורי הסטרימינג מהפסטיבל, ירדה מעל הפרק. רק חבל שלא ביצעת אמש את הגרסה החשמלית שלך לשיר הנושא – Woodstock. אבל כאן בארץ הקטנה הזו, הקהל הביתי שלך תמיד יקבל אותך בחיבוק חם תרתי משמע!!

מצגת זאת דורשת JavaScript.

היה כיף אמש במועדון התאטרון, לראות אותך שוב על הבמה עם הגיטרות ובלעדיהן, עם הרכב הנגנים, שכולל את בן זוגה יוסי מזרחי בגיטרה חשמלית, עדי הר צבי בגיטרת בס, דני עבר הדני בקלידים, יותם וייס על התופים, רוני עיברין בכלי הקשה, עם האורחים ברי סחרוף שרץ אחר כך למוזיאון תל אביב כדי להופיע עם קלרה הקדושה בחגיגה של התדר, עם החברים מלהקת Full Trunk  שהרימו את הקהל בחפלה של רוקנ'רול מזרח ומערב יחדיו ועם ההפתעה בסופו של המופע כאשר אורית שחף, החצי של היהודים הצטרפה אליך לביצוע השיר "קח אותי" שכתב והלחין תום פטרובר.

מי צריך יותר מזה?

היה פאן במקסימום, תודה, כבר מתגעגעים.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום שילי אראל

קטעי וידאו מהמופע

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא