כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

כמו בחו"ל, כמעט…

זה הזמן בשנה שישראל "מוצפת" במופעי חו"ל, בואו נעשה קצת סדר בעניינים לפני שאתם מחליטים לטוס לאירופה, אולי תמצאו משהו שמתאים לכם דווקא כאן בגוש דן… 

אז כמה אורחים כבר הספיקו לנחות כאן בתל אביב ולתת עבודה טובה בדרך כלל? הרבה, נזכיר כמה מהם – את הגיטריסט Slash שהגיע לתל אביב עם הרכב שאיננו רובים ושושנים, את Wolfmother ששרפו את המועדון בבארבי, וכמובן לפניהם את כוכב הלטינו הבינלאומי דאדי יאנקי שעשה סולד אאוט בלייב פארק במערב ראשון לציון.

אז מה על הכוונת בימים אלו? ממש מהזמן הזה ועד סוף החודש צפויות הופעות כדלקמן:

ביום חמישי 18.07.2019 יתקיים פסטיבל מטאל שמרימה פרוגסטייג הפקות בלייב פארק במערב ראשון – להקת דרים ת'יאטר – Dream Theater ושני אורחות נוספות ירימו את הפארק בקונצרט שימשך שעות רבות, אומרים שרק דרים ת'יאטר עצמם אמורים לנגן שלוש שעות ברציפות, וואו. הנה איוונט, תנסו להניח יד על כרטיסים ותצטיידו בהרבה מים כי צפוי שרב.

ביום שלישי הבא, 23.07.2019 חוזר להיכל מנורה מבטחים הצמד משנות השמונים – דמעות לפחדים או בשמם הנכון –  Tears for Fears, ערב של להיטים בלתי פוסקים ואווירת מועדון פינגווין, כאן איוונט.

למחרת 24.07.2019 חוזרים ללייב פארק במערב ראשון לציון עם מופע לטינו פסיכי של Ozuna נסיך לטינו ורגאטון, כאן יש איוונט.

יומיים לאחר מכן 25.07.2019 אתם אמורים להגיע לפארק הירקון גני יהושע למופע של בון ג'ובי, זו הופעה שניה של המלך האמריקאי וצפוייה חגיגה אמיתית כבר מהשעה שש ורבע לפנות ערב כאשר להקות החימום המקומיות יעלו בזו אחר זו עד שבשעה שמונה וחצי בון ג'ובי עילה בעצמו לסשן רצוף של שעתיים צפופות בלהיטי רוק ארנה במיטבם, כאן איוונט, הזדרזו להניח יד על הגולדן..

 

בואו נסיים את חודש יולי, אחר כן נדבר על ההפתעות של חודש אוגוסט…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא