כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

נערת הרוק בהיכל

הזמרת ריקי גל מתארחת בהיכל התרבות במסגרת ליין "מאחורי השירים – יואב קוטנר מארח" בו מראיין קוטנר באחד על אחד את האמן האורח המבצע כמה משיריו. ליל חמישי, 14.03.2019. השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין הגיע אמש לאולם ע"ש צוקר בהיכל התרבות של תל אביב כדי לחוות את האירוע ולהביא את המראות והקולות.

קוטנר כמו שאנחנו ובוודאי גם אתם מכירים אותו, מצליח ליצור קשר אישי עם אמנים רבים אחריהם הוא עוקב כשדרן רדיו, את הקשר הזה, הבלתי פורמלי ויותר חברי הוא מנתב כעת לסדרת המפגשים במסגרת הליין. כך באמצעות שיחות אישיות הוא מצליח לפרום את המרחק בין האמן לקהל ויוצר חיבורים המכילים סיפורים אישיים, חוויות, סודות מקצועיים, השקפות עולם ובכלל חלון צלול אל עולמו של האמן המתארח.

כך גם עם ריקי גל, המוגדרת ובצדק כאחת מזמרות הנשמה, הרוק והבלוז החשובות והגדולות שיש לנו, שאמנם בדרך כלל היא די מתקשרת עם הקהל במהלך הופעותיה השונות, אולם לרוב אלו סיפורים מתוכננים העומדים בין השירים המבוצעים, לרוב ברמת אנקדוטות זעירות.

אמש היא נחשפה יותר כאדם וכאמן בשר ודם, סיפרה כמענה לשאלותיו של קוטנר על אורח חייה, על דרכה הלא פשוטה ועל פריחתה שוב בימינו. טוני פיין כאמור מביא לכאן כמה רגעים ושירים בביצוע אקוסטי כאשר אופיר קנר מלווה את שירתה על הפסנתר..

וברמת האקטואליה יש לנו גם סקופ!! במהלך המופע סיפרה ריקי, כבדרך אגב, כי בעוד שבועיים היא תינשא לבן זוגה, דניאל שוהם, עימו היא חיה בזוגיות כחמש שנים מאז שהוא ניגש אליה בתום אחת ההופעות, סיפור אהבה בגיל מבוגר, אכן, למרות שבעבר נשאלה אודות נישואין והיא דחתה את המחשבה, כעת זה סופי, מזל טוב!!!

קטעי וידאו מהמופע

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא