אורי גלר, לאוניד פטשקה וטילדה רג'ואן - סווינג פריזאי וקסמים, טילדה רג'ואן
קרדיט: יח"צ

הופעה: אורי גלר, לאוניד פטשקה וטילדה רג'ואן - סווינג פריזאי וקסמים

טילדה רג'ואן




ז'אנר: ים תיכוני
תאריך:
מקום: תיאטרון ירושלים, מרכוס 20, ירושלים, 02-5605755
מחיר: 140 - 240 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של טילדה רג'ואן
עוד הופעות ב-20/06/2020
עוד הופעות בז'אנר ים תיכוני
עוד הופעות בירושלים

הוסף לאאוטלוק


19.8 | 20:00 | רבקה קראון תיאטרון ירושלים
לקוחות יקרים, עקב המצב ,
המופע נדחה ל 19.8
הכרטיסים כוחם יפה לתאריך החדש
"סווינג פריזאי קסום"
מופע מוסיקלי קסום ובלתי נשכח, שיפגיש לראשונה על במה אחת שלושה אמנים וירטואוזים בתחומם, וישלב בין מוסיקה לעולם האשליות המסתורי. חוויה חד פעמית וייחודית הפונה לכל החושים, בכיכובם של:
אורי גלר - המנטליסט הידוע בעולם, לאוניד פטשקה - פסנתרן הג'אז הבינלאומי והזמרת טילדה רג'ואן.
בהשתתפות הלהקה של לאוניד פטשקה: ולרי ליפץ בקונטרבס, אלקס אקופוב בתופים ואולג ניימן בסקסופון.

לאוניד פטשקה – פסנתרן ג'אז מפורסם, מלחין, מפיק ומנחה תוכניות רדיו וטלוויזיה. פטשקה פיתח סגנון נגינה ייחודי ובלתי ניתן לחיקויי, שהפך ל«כרטיס ביקור מוזיקלי» שלו. הוא זכה ב-17 פרסים בתחרויות בינלאומיות ונמנה על מאה המוזיקאים המובילים של המאה העשרים (עפ«י הסקר שנערך באונ' קיימברידג'). פטשקה הינו אחד הווירטואוזים הידועים בעולם הג'אז. הוא מופיע בכל רחבי העולם, ובמסגרת ההופעות מנגן לצידם של כוכבי הג'אז הבולטים בעולם, ביניהם: רנדי ברקר, מונטי ווטרס, מייק סטרן, ביל אוונס, ג'ו לובנו ורבים אחרים.


טילדה רג'ואן – זמרת כריזמתית עם תהילה עולמית, בעלת קול עמוק ונוגע ללב ומנעד קולי נדיר ביותר של 5 אוקטבות! הודות לשליטה המושלמת של טילדה בשבע שפות ומגוון רחב מאוד של סגנונות בהם היא שרה – משאנסון צרפתי ועד אריות אופראיות, מג'אז ועד מוסיקה קוסמית, קשה לשייך אותה לקטגוריה ספציפית במוזיקה. טילדה הינה נציגה של «מוזיקת עולם», שכבשה את ליבם של מיליוני צופים באירופה ובאמריקה. מלחינים מפורסמים כמו פרנסיס ליי, אניו מוריקונה, ג'ורג'יו מורודר, הלחינו שירים במיוחד בשבילה. טילדה הופיעה יחד עם כוכבי-על כמו ג'ו קוקר, ג'יימס בראון, בוב דילן ורבים אחרים. בין היתר, הוא השתתפה בסיבוב ההופעות המוצלח ביותר של דידייה מרואני ולהקתו Space בברית המועצות. קולה של טילדה מוסיף את השארם והשיק הפריזאי למופע «סווינג פריזאי וקסמים» וסוחף את הצופים במקצבי הסווינג אל «עיר החלומות».
אורי גלר – המנטליסט, הקוסם ואיש האשליות המפורסם ביותר בעולם, בעל כוחות על-טבעיים, שמסוגל לכופף חפצים ממתכת בכוח המחשבה בלבד, שעוצר שעונים מלכת, שפעם עצר אפילו את שעון הביג בן בלונדון ועשה הרבה דברים מופלאים אחרים. השתתפותו של אורי גלר במופע מוסיפה לו ניחוח מיסתורי וקסום, הגורם לצופים לשכוח את הדאגות שלהם ולעצור את מרוץ הזמן המתמיד – לפחות עד סוף המופע…


מחיר:
240 ש''ח, רמה א
200 ש''ח, רמה ב
170 ש''ח, רמה ג


טלפון לרכישת כרטיסים: *6226
כרטיסים


וידאו



קישורים

טילדה רג'ואן




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות