דוד ד'אור - קול מהשמיים בליווי תזמורת סימפונט רעננה, סימפונט רעננה
קרדיט: יח"צ

הופעה: דוד ד'אור - קול מהשמיים בליווי תזמורת סימפונט רעננה

סימפונט רעננה




ז'אנר: ישראלי
תאריך:
מקום: תיאטרון ירושלים, מרכוס 20, ירושלים, 02-5605755
מחיר: 144 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של סימפונט רעננה
עוד הופעות ב-11/02/2020
עוד הופעות בז'אנר ישראלי
עוד הופעות בירושלים

הוסף לאאוטלוק


11.2 | שלישי | 21:00 | הנרי קראון תיאטרון ירושלים
סיבוב הופעות חורף בליווי סימפונית רעננה
דוד ד'אור, מהזמרים והיוצרים הבינלאומיים והמוערכים, יוצא בסיבוב הופעות חורף באולמות ברחבי הארץ יחד עם סימפונית רעננה ובליווי נגניו.
דוד מופיע עם תזמורות רבות בארץ ובעולם והחיבור המוצלח ביניהם יצר קולאז' מוזיקלי מרומם נפש. המופע עם הסימפונית יכלול את היצירה המקורית שלו, המשלבת בתוכה עולמות מוזיקליים עשירים, לצד ביצועים ליצירות קלאסיות וקלאסיקות בינלאומיות המשתלבות בהרמוניה נפלאה ויחד יוצרים מופע מגוון, עשיר, ייחודי ומרתק.
במופע יהיו להיטים מכל הזמנים בביצועים ועיבודים חדשים ומרגשים לשירים חדשים וישנים מכל אלבומיו של דוד כגון: "קול מן השמיים", "תשמור על העולם ילד", "כל הכוכבים", " אבינו מלכנו" וכן ביצועים ליצירות קלאסיות וקלאסיקות בינלאומיות ביניהן: "קרוזו", "אדג'יו", SUMMER TIME"" ועוד רבים וטובים אשר הופכים את המופע למסע מרגש ועוצמתי.
מאחורי דוד כבר 20 אלבומים שהגיעו למעמד זהב ופלטינה, שיתופי פעולה עם אמנים רבים בארץ ובעולם והופעות על הבמות הגדולות והמכובדות ביותר ברחבי הגלובוס. במהלך השנים הוציא להיטים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל וחלק בלתי נפרד מפס הקול הישראלי אשר ביססו את מעמדו כאחד מהאמנים הטובים והמוערכים.
הופעותיו של דוד ד'אור זוכות להצלחה ולביקורות נלהבות בארץ ובעולם:
"כבר מזמן ידוע שלד'אור אין שום בעיה למלא בקולו כל חלל שהוא. הקול המדהים שלו כבר נשמע על במות בכל רחבי העולם, וגם כשהוא פתח את הערב בצליל קטן, מתברר מהר מאוד שזה רק המתאבן. כי מיד אחרי הטעימה הראשונה, ד'אור פותח מבערים, ומפוצץ את האולם בביצועים מרגשים בזה אחר זה." (לילית וגנר, ידיעות אחרונות אוקטובר 2019)
"אני יושב באולם ושומע את הקול המיוחד והתרבותי ביותר בזמר העברי , האולם מוצף בטעמים מעולים, והמקום הופך להיות שמיימי, מחיאות הכפיים של הקהל מרימות את התקרה לשמיים". (מאיר עוזיאל, מעריב)
"לזמר דוד ד'אור קול מדהים, יכולת שירה מופלאה, כישורי יצירה לא מבוטלים ונוכחות בימתית אדירה" . (עמוס אורן )

זמר מליגת על מגיע לשמיים ומטפס עוד ספירה. זמר הזמרים שיאים על שיאים צבעים מרהיבים, רכות אנושית רבת חסד, איכות מנצחת. מופע שהוא חוויה בקנה מידה בינלאומי, הרכב נגנים עשיר, חגיגה צבעונית ומלאת רגש של אהבה, אמונה ואחדות.".( יוסי חרסונסקי)
"לזמר יש בגרון מיליוני מלטשות יהלומים זהירות" (עמית שהם)

"הגשה מלוטשת ומקצוענות שמאפיינת את ד'אור" (גידי אביבי )
"אמן רציני נבחן על פי שני קריטריונים: מוזיקה טובה יותר או מוזיקה טובה פחות. במקרה שלפנינו האופציה הראשונה לוקחת בגדול." (זמן תל אביב)
דוד ד'אור הוא ללא ספק אחד מהווקאליסטים המרשימים ביותר שיש לנו... התוצאה אמיתית איכותית ומעניינת.( הבמה)
ד'אור במלוא יכולותיו הקוליות ועם נשמתו הגדולה מופלא ... קשה להינתק ממנו. ענק!" ( יעקב בר און)
"ד'אור פשוט שר יפה ויודע לבחור שירים שמתאימים לו הוא מבצע שירי פופ, רוק, דאנס ומוזיקה קלאסית ,לזכותו ייאמר שהוא עומד במשימה בכבוד ויכולתו הקולית המשובחת מצליחה לקלוע לטעמם של מבוגרים וצעירים כאחד, יכולת קולית משובחת בצליל עדכני" (יורם רותם)


מחיר:
144 ש''ח, רמה א
144 ש''ח, רמה ב


טלפון לרכישת כרטיסים: *6226
כרטיסים





האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות