פסטיבל יפו ג'אז החמישי ספט'  2019  -שמונה וחצי-מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני, שמונה וחצי מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני
קרדיט: ז'נצ'יני

הופעה: פסטיבל יפו ג'אז החמישי ספט' 2019 -שמונה וחצי-מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני

שמונה וחצי מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני




ז'אנר: ג'אז
תאריך:
מקום: סטודיו ניסן נתיב, נעם 5, תל אביב יפו,
מחיר: 170 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של שמונה וחצי מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני
עוד הופעות ב-20/09/2019
עוד הופעות בז'אנר ג'אז


הוסף לאאוטלוק


נינו רוטה היה מלחין ומנצח איטלקי שנודע בעיקר במוזיקה שכתב לרבים מסרטיהם של פדריקו פליני פרנקו זפירלי ולוצ'ינו ויסקונטי וכן בנעימת הנושא לסרט הסנדק. רוטה שנודע כמלחין פורה במיוחד הלחין מוזיקה לכ 150 סרטים, 10 אופרות, 5 יצירות לבאלט, עשרות יצירות תזמורתיות ומוזיקה לתיאטרון וזכה בפרסי האוסקר, הגראמי וגלובוס הזהב על הלחונתיו לסרטים. כבר בילדותו הוכר רוטה כגאון מוזיקלי והפך לבן חסותו של המנצח ארתורו טוסקניני שעודד אותו מאוחר יותר ללמוד ניצוח בארה"ב אצל המנצח הנודע פריץ ריינר. לחניו לסרטים כגון 'לה סטרדה, אמרקורד, סטיריקון, ג'ולייטה של הרוחות,לילות כביריה, 8½ רומיאו ויוליה, הסנדק, מלחמה ושלום ועוד, משקפות יותר מכל את הרוח האיטלקית ורלוונטיות ומרגשות גם כיום, בהיותן מלודיות מאוד, לעיתים רומנטיות ולעיתים דרמטיות, ומעוגנות הן במסורת האופראית והן במוזיקה העממית האיטלקית.

סימונה זנקיני הוא אחד מנגני האקורדיאון המקוריים והמעניינים ביותר סצינת המוזיקה הבינלאומית. נגינתו והמוזיקה שלו חובקים מגוון סגנונות הנעים בין מוזיקה קלאסית, דרך מוזיקה אלקטרונית, אקספרימנטלית, עכשווית וכמובן ג'אז, מבלי שהוא זונח את המוזיקה המסורתית, הקלאסית והג'אז. זנקיני הוא בוגר מצטיין של קונסרבטוריון רוסיני. לוח ההופעות העמוס שלו כולל הרכבים ומופעים אותם הוא מוביל בעשרות קונצרטים. הופיע בפסטיבלים יוקרתיים באיטליה ( אומבריה, טיבולי, ראוונה, סיינה, מארה ג'אז, ויניולה ועוד) וכמו כן בצרפת, גרמניה, אנגליה, הולנד, לבנון, הודו, פינלנד, סלובניה, קרואטיה, מקדוניה, ספרד, נורווגיה, רוסיה, טוניסיה, שוודיה, ונצואלה, יפן וארה'ב. כמו כן הופיע והקליט עם אמנים ידועי שם כגון אדם נוסבאום, ביל אוואנס (סקסופון), ג'ון פטיטוצ'י, ג'ים בלייק,פרנק מרוקו, גבריל מיראבסי, פאולו פרזו, אטורה פיוראוונטי, עם תזמורת הרדיו של פרנקפורט ועוד.... מאז 1999 הוא מופיע בקביעות כסולנה של תזמורת התיאטרון של לה- סקאלה מילנו, ובנוסף הוא מעביר כיתות אמן ברחבי העולם בנושא האיתור והאקורדיאון. זנקיני הוציא עד כה 20 אלבומים וזכה בפרסים רבים.

בהשתתפות:

Simone Zanchini אקורדיאון (איטליה)

Lupa Santiagoגיטרה (ברזיל)

רמי שולר ויברפון (ישראל)

אהוד אטון בס (ישראל)

יקי לוי תופים (ישראל)


מחיר: 170 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 035733001
כרטיסים


וידאו



קישורים

שמונה וחצי מחווה לנינו רוטה ולסרטי פדריקו פליני




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות