חזרה לרשימה

סיפור אהבה יווני שמעון פרנס ועליזה אביב, שמעון פרנס ועליזה אביב
קרדיט: יח"צ

הופעה: סיפור אהבה יווני שמעון פרנס ועליזה אביב

שמעון פרנס ועליזה אביב




ז'אנר: יווני
תאריך:
מקום: קפה יפו, עולי ציון 11, תל אביב יפו, 03-5181988
מחיר: 99 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של שמעון פרנס ועליזה אביב
עוד הופעות ב-22/08/2019
עוד הופעות בז'אנר יווני
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


**בנוסף מינימום הזמנה 60 ש"ח לאדם**

**הישיבה בשולחנות טברנה ארוכים**

ככה מתארת את החוויה לקוחה שביקרה במופע:

תודה על המופע הנהדר, המקצועי והמחבק שזכיתי לצפות ולהקשיב לו אמש.

 

עליזה אביב - על במה קטנה ממש, עליזה עושה את ה "קסם" הזה , מצליחה לרקוד (כמעט במקום) ולתת תחושה של מרחב, זרועות מורמות לאוויר, מחבקות את העולם , ואחר כך מתכנסות בענווה אל תוכך ושוב " סיפורי הבדים " בַּצבעים השונים – איזה גיוון, כמה מחשבה, נותנים גם הם נוֹפֶךְ של תנועה גלית וצבעים רכִּים. השירים נפלאים – אֶת כולם הכרתי (כנראה מהילדות והנעורים שנהגנו להאזין בשקיקה לרדיו ובאותם ימים השמיעו את כל החומרים האלו) והשירה של עליזה – יותר נכון לומר ההגשה האישית, הנשית והחמה של השירים האלו ( אפילו שאני לא מבינה יוונית , יכולתי לחוות את הסיפור ) הקהל התמוגג , זה סוג של  " אושר מקומי ", היזָכְרוּת בתקופות חיים אחרות , קצת נוסטלגיה וגעגוע אל מחוזות רחוקים .כל אחד ואחת אל תוך העולמות הפנימיים והזיכרון הפרטי . מקסים .

 

 שמעון פרנס -  (שנראֶה מצויין) מגיש את הסיפורים בקול רַךְ , מרתק בסיפורי יפו של פעם – ממרחק השנים יש הילה רומנטית והוא יודע לתָבֶּל ולפַלְפֵּל פה ושם , תענוג להקשיב לו . לעיתים שמעון ממש מפלרטט עם המיקרופון מה שמוסיף עוד גוונים לקולו .השילוב של הסיפורים והשירים מעולה , מינונים מדוייקים ומופע מהודק הייטב – מהודק אבל גמיש ,  זוהי גדוּלָה מקצועית – לדעת לחוש את רחשי לב הקהל ולהוביל אותו אל תוך הסיפור .

 

יהודה אלל – מפליא בנגינת הבוזוקי , הסתכלתי עליו כשהוא מנגן ,  צולל אל תוך עולמו הפנימי ,המבט שלויי מלטף את המיתרים בכזאת אהבה ( את זה הוא לא יכול להסתיר תחת מעטה ה " פוקר פייס " ) הוא ממש חי את המנגינות והמקצבים האלה , מה שניטע בילדות בבית ההורים  . . . יש לו שורשים עמוקים .

 

ואחרון חביב ומקסים ממש – שמוליק בר עוז , איזה איש מתוק  . . .קצת דיברנו . . . . פתאום העביר אותנו אל תקופת להקות הקצב , הקאונטרי  והסלואו , אוי  . . .איזה כייף היה לשמוע אותו .

ערב חוויה . . .  

 



מחיר: 99 ש''ח

כרטיסים


וידאו



קישורים

קפה יפו




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות