יוסי בבליקי ואורחת: קרני פוסטל
05/04 אלבום חדש למשורר, יוצר וזמר יוסי בבליקי, שמונה שנים לאחר אלבומו האחרון "האגרוף" מגיע האלבום החדש והסינגל הראשון מתוכו…

05.04.2020
יום ראשון

דלתות

20:00

יוסי בבליקי- האם כבר הגעתי לכאן- אורחת מיוחדת- קרני פוסטל

 

 

"חלומות – כשהולכים איתם נהיה כל כך קשה לעזוב
הזיות – שלפעמים השקר הוא מכחול על דף אמיתי
העקבים שמגביהים אותנו מנמיכים את האדמה
ואני
אני לא מוצא עכשיו עוד אדמה טובה לעבוד"

אלבום חדש למשורר, יוצר וזמר יוסי בבליקי, שמונה שנים לאחר אלבומו האחרון "האגרוף" מגיע האלבום החדש והסינגל הראשון מתוכו הוא גם שיר הנושא של האלבום "האם כבר הגעתי לפה". זהו אלבום שמורכב מ11 יצירות: 10 טקסטים ביקורתיים, כנים וחדים ויצירה אחת אינסטרומנטלית ואת כולן עוטף הסאונד הייחודי והקסום של יוסי בבליקי.

בשנת 1986 הוא הקים את להקת פונץ' והכניס לפסקול חיינו את השירים:"עדינה", אני מאוהב בבחורה מבת ים", "ונדמה שישוב", "הוא מסתכל בה כל הזמן" ועוד רבים ומעולים. אלבום הסולו הראשון שלו "אלבום המצעדים" יצא בשנת 1996 וזכה להצלחה גדולה, הוא הוכתר על ידי ידיעות אחרונות כאחד ממאה האלבומים העבריים הגדולים של כל הזמנים, אלבום שהכיר בפנינו את השירים: "סוויטת יום העצמאות" ו"יש לך מקום". אחריו יצאו האלבומים: הגברת עם היהלומים(2004) והאגרוף (2011). במקביל בבליקי המשיך ליצור במקביל עם פונץ, עם בועז כהן ( תחת השם דצמבר), ליצור מוזיקה לפסטיבלי מחול, לסדרות טלוויזיה ולסרטים.

לאורך השנים איגד בבליקי סביבו קהל רב ונאמן, קהל שממשיך לצרוך את המוזיקה של בבליקי, לעקוב אחרי העשייה שלו ולהתפקד להופעותיו, הקטנות והגדולות, הוא ליווה וגידל כאן דורות של מוזיקאים ותמיד הקדים את זמנו.
מופע מיוחד לפסטיבל פסנתר 360 במועדון הלבונטין 7 בהשתתפות- אלי שאולי – גיטרות ואורחת מיוחדת- קרני פוסטל- צ'לו ושירה

פתיחת דלתות: 20:00, תחילת הופעה: 20:30,
63 ש"ח במוקדמת, 70 ש"ח בקופה

Organizer

Export

Location

לבונטין 7, בר ומועדון הופעות

רח' לבונטין 7, תל אביב