כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מתקפת הופעות הקיץ 2015

מתקפת הופעות של אמנים מחו"ל צפויה לזעזע אותנו בקיץ הקרוב ואנו ממתינים בציפייה להיכנע ולהתמסר להם, כל הפרטים, כל הכרטיסים, הסדרי תנועה בפארק. הכתבה מתעדכנת על בסיס יומי!!. – ההופעות של  Alt j הועברו לאמפי לייב פארק בראשל"צ!! המופע של טווין שאדו בוטל בעקבות תאונת דרכים!! האחיות CocoRosie מוסיפות מופע, הפתעות מקומיות מצטרפות לדמיאן מארלי!!! המופע של סולן ספולטורה בוטל.

קהל ישראלי המצפה להופעות. צילום: יובל אראל
קהל ישראלי המצפה להופעות. צילום: יובל אראל

חמסה, חמסה, חמסה, מלח מים. אז אכן, בתודעה העמוקה עדיין נמצא השד האפל הזה שקופץ לכל קיק דאון של אופנוען מטורלל בקצה הרחוב, משקעים מהקיץ האחרון, אבל פנינו מביטות קדימה בתקווה אל מול הודעות הבוקינג שנסגרו ברחבי הארץ עם זמרים, הרכבים ולהקות מחו"ל בשלל סגנונות האמורים לעשות לנו את הקיץ הזה ססגוני ביותר. הפוסט יתעדכן במידה ויהיו שינויים כהוספת הופעות או ביטולים.

THE TELESCOPES בפסאז'

הטלסקופס – להקת השוגייז, דרון, דרים-נויז של סטיפן לורי, תופיעה בתאריך 18 באפריל בפסאז', מופע חימום של וועדת חריגים סנסציית הדרים-שוגייז המקומית, חודש לפני צאתם לסיבוב הופעות אמריקאי. הערב הינו ערב ראשון בסדרת ערבי הקונספט TEL AVIV SHOEGAZERS. ערבי שוגייז-דרון-דרים-ועוד שיתרחשו בפסאז', בהפקת המון ווליום, האחראית על הבאתם לארץ של קלאסיקות כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, לצד אמני האלטרנטיב Mojave3, Mark Kozelek ועוד.

לחצו לרכישת כרטיסים במחיר 93 ₪

להקת Renaissance באמפי וואהל

להקת הפרוג רוק הבריטית האגדית Renaissance מגיעה להופעה אחת – שתתקיים ב 27 לאפריל באמפי וואהל בתל אביב. הלהקה הופיעה בישראל ב 1980 וביצעה 4 הופעות שונות בתל אביב, חיפה וירושלים, בשנת 2009 ההרכב חזר לפעילות, וההופעה הקרובה בישראל צפויה להיות הראשונה שלה כאן מזה 35 שנה. את ההופעה בארץ תפיק חברת פרוגסטייג'. מחירי הכרטיסים ינועו בין 379 ל 259 ₪, על פי מיקומם באולם, וימכרו בלעדית באתר של חברת ההפקה.

WovenHand  בבארבי

וובן האנד, אחת הלהקות החשובות והמשפיעות ביותר של האמריקנה והפולק האלטרנטיבי, מגיעה להופעה יחידה בישראל שתתקיים ב-30 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב. מופע פותח – דני דורצ'ין. המופע בישראל מתקיים בהפקה משותפת של 2B Vibes בניהול כרמי וורטמן ו'קמע – קבוצת מוזיקה עצמאית'. כרטיסים: מכירה מוקדמת: 155 ₪, מחיר בקופות: 170 ₪. לרכישת כרטיסים:

http://2bvibes.com/tickets/  | https://www.barby.co.il/

רובי וויליאמס בפארק הירקון

רובי וויליאמס יופיע בתאריך 2 במאי פארק הירקון במסגרת הסבב העולמי “Let Me Entertain You Tour”.

הסדרי התנועה והחניה על פי הנחיות משטרת ישראל.

מחיר הכרטיסים בדשא : 390 ₪, מחיר הכרטיסים ב – Inner pit ( מתחם סמוך לבמה) –  1200 ₪. מחיר הכרטיסים בטריבונת הישיבה – 1300 ₪  המכירה תתבצע במשרד הכרטיסים לאן: 8780*  וב- WWW.LEAAN.CO.IL

ג'ולייט גרקו בהיכל התרבות

מלכת השאנסון הצרפתי, JULIETTE GRECO תגיע להופעה אחת בלבד בתאריך 5 במאי בהיכל התרבות במסגרת סיבוב הפרידה שלה – "פרידה".  כרטיסים – 799 – 299 ₪ ב "לאן", בכתובת www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

לוריין היל באמפי החדש בראשל"צ – המופע בוטל

מלכת הסול וההיפ הופ, לוריין היל, מגיעה להופעה בישראל ב-7 במאי 2015 באמפי ההופעות החדש דנדש בראשון לציון – Live park  ליד הסופרלנד, הכולל כתשעת אלפים מקומות!! לוריין תופיע בליווי להקת נגנים וזמרות ליווי. המופע יכלול ליין אפ משיריה, משירי הפוג'יז וקלאסיקות של בוב מארלי. על הבאתה לארץ אחראית רשת מועדוני זאפה.

לחצו לרכישת כרטיסים.

בבארבי

רק בת 26, MØ הידועה גם כקארן מארי אורסטד, זמרת אלקטרו-פופ דנית, שזכתה בארבעה פרסי מוזיקה דנית בסוף השנה החולפת, – תגלית השנה, אלבום השנה, אמנית הסולו של השנה וקליפ השנה. אלבום הבכורה שלה, "No Mythologies to Follow", הכולל את בין היתר את השירים "Pilgrim", "Never Wanna Know" ,"Walk This Way" ו-"Don't Wanna Dance", זכה לביקורות חמות. בתאריך 8 למאי היא תפציע על במת מועדון בארבי, על הבאתה לארץ אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה. כרטיסים אפשר לרכוש כאן.

Twin Shadow בבארבי – המופע בוטל

ג'ורג לואיס ג'וניור,  משורר מפיק הפופ-סול -דאנס האולטימטיבי של דור הסלפי, המוכר בטייטל  Twin Shadow מגיע למופע לרגל האלבום החדש בתאריך 16 במאי במועדון בארבי. על הבאתו של טווין שאדו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של טריקי ומק דהמרקו בישראל.

בעקבות תאונת דרכים בה היו מעורבים אנשי הצוות שנפגעו המופע המתוכנן בארץ בוטל, נרנג'ה תחזיר לרוכשי הכרטיסים את כספם, יש לעקוב בעמוד הקבוצה בפייסבוק – https://www.facebook.com/naranjah

סדריק ברנסייד בבארבי

פעם הראשונה בישראל – סדריק וברנסייד, גיבורי הבלוז מדלתת המיסיסיפי שיצרו ז'אנר חדש כשחיברו את הבלוז של הגבעות הצפוניות יחד עם פאנק, אר אנד בי וסול שגורמים לקהל לא להפסיק לרקוד. על הבאתם לארץ אמונה ימית הגר שקבעה סבב הופעות כדלקמן – מטולה – בחקורה | חימום: עוזי רמירז, 14.05. ירושלים – צוללת צהובה | חימום: גל דה פז, 15.05. רמת השרון – מתחם התרבות | חימום: עוזי רמירז, 16.05. תל אביב – בארבי | חימום: דני דורצ'ין, 17.05.

מכירת כרטיסים: תל אביב – https://tixwise.co.il/he/cedric מכירה מוקדמת: 120 ש"ח. סטודנטים מכל הסוגים: 60 ש"ח (בטיקסוויז בלבד)

דיון וורוויק בהיכל הספורט

הזמרת האגדית, דיון וורוויק זוכת 5 פרסי גרמי תגיע להופעה אחת בישראל בתאריך ה-19.5.15, בהיכל מנורה מבטחים, תל אביב. הופעותיה ידועות ברחבי העולם כנוצצות ומעניקות לצופים חוויה מרגשת, חושנית ובלי נשכחת. המופע בישראל מופק ומשווק על ידי המפיק אודי אפלבוים לחברת CONCERTO בשיתוף טאלנט הפקות. במסגרת ההופעה בישראל ווריק ומפיקיה נרתמו עבור ארגון "וראיטי", שבמסגרתה ייתרמו 10 ₪ מכל כרטיס עבור ילדי וראיטי.

מחירי הכרטיסים למופע בהיכל מנורה מבטחים: החל מ- 199 ₪ ועד 1000 ₪ לישיבה סביב שולחנות. הרכישה דרך חברת הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך האתר www.leaan.co.il

בקסטריט בויז באמפי פארק רעננה

חברי הרכב הבנים המטריף את נשות ישראל אמור לערוך שלוש הופעות באמפי פארק רעננה להן נמכרו הכרטיסים כבר באביב אשתקד לאחר שהמופעים נדחו בצל המלחמה, הפעם ההופעות יתקיימו, בין התאריכים 19 ועד 21 כולל במאי באמפי פארק רעננה, בלוסטון היא החברה האחראית על הבאתם לארץ. כרטיסים אחרונים ניתן לרכוש כאן.

וואן ריפאבליק בפארק הירקון

להקת וואן ריפאבליק, תקיים מופע בפארק הירקון בתאריך 28 במאי 2015, המופע יתקיים במסגרת סבב הופעות לקידום אלבום חדש האמור לצאת בקרוב. בלוסטון היא החברה האחראית על הבאתם לארץ.

מחירי הכרטיסים למופע בפארק: דשא – 320 ש',  טבעת הזהב – 500 ש'. מכירה מוקדמת לדשא במחיר של 250 ש' בלבד (עד גמר המלאי). מכירת הכרטיסים באמצעות קופת תל אביב (טלפון) 2207* או ברכישה מקוונת: https://www.2207.co.il/onerepublic

Mac DeMarco בבארבי

המשורר המחונן והאנטי מוזיקאי Mac DeMarco מגיע לישראל!  למופע יחיד במועדון בארבי בתאריך 2 ליוני. על הבאתו של טווין שאדו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של טריקי וטווין שאדו בישראל. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת- 142 ש"ח לכמות מוגבל, מחיר בקופה 160 ₪. https://www.barby.co.il/showcat.aspx?id2=1123

אריאל פינק בבארבי

נסיך הפופ האלטרנטיבי וממעצבי תרבות הגלאם של העכשיו, אריאל מרכוס רוזנברג המוכר בטייטל אריאל פינק, מגיע להופעה ראשונה בתל-אביב לרגל האלבום החדש pom pom בתאריך 9 ביוני במועדון בארבי. על הבאתו לישראל אמונות חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה יחד עם המון ווליום.

כרטיסים במחיר 198 ₪ באתר הבארבי.

ארט גרפונקל  באצטדיון בלומפילד

הזמר האגדי, ארט גרפונקל יגיע להופעה בישראל  בתאריך ה-10.6.15  באיצטדיון בלומפילד, תל אביב. המופע בישראל מופק ומשווק על ידי המפיק אודי אפלבוים לחברת CONCERTO בשיתוף טאלנט הפקות.

מחירי הכרטיסים למופע: החל מ- 299 ₪ ועד 1,100 ₪ דרך חברת הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך האתר  www.leaan.co.il

אינקיובס ופריימוס – רוק באמפי פארק רעננה

הפסטיבל יתקיים בין התשיעי לאחד עשר ביוני באמפי פארק ברעננה במסגרתו יופיעו אינקיובס, ג׳וליאן קזבלנקס, פריימוס ואנטמסק כאשר את ישראל ייצגו בחגיגה הזו ההרכבים טטרן וקין והבל 90210. הפסטיבל מופק בידי 3A Productions שהביאו לכאן בעבר את הפט שופ בויז, ניין אינצ׳ ניילס,MGMT, איגי פופ, ליידי גאגא, ג'יימס בלאנט, פיית' נו מור ועוד רבים וטובים. כרטיס משולב לשלושת ימי הפסטיבל ימכר ב599 ש״ח, לאלף הראשונים. מחירי הכרטיסים יחלו מ299 ש״ח. מחיר כרטיס משולב לשלושת ימי הפסטיבל יחל מ649 ש״ח. לכל אלה שרכשו כרטיסים עבור המופע של אינקובוס, תינתן האפשר להמיר את הכרטיס לכרטיס משולב עבור תוספת ההפרש למחיר הכרטיס.

לרכישת כרטיסים: 2207* או http://rockpark.co.il

ג'וליאן קזבלנקס, סולן להקת הסטרוקס וחבריו לפרויקט הצד "The Voidz" משנים את מיקום לביקורם הצפוי בישראל. קזבלנקס והלהקה היו אמורים להופיע ב-11 ביוני באמפיפארק רעננה, במסגרת פסטיבל "רוק בפארק", וכעת נודע כי הופעתם תתקיים באותו התאריך, במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 192 שקלים במכירה מוקדמת עבור 200 הרוכשים הראשונים, ולאחר מכן יעמוד על 232 שקלים. מפיקי פסטיבל "רוק בפארק" מסרו כי כוחם של הכרטיסים להופעה ברעננה יפה להופעה במועדון הבארבי.

PERFUME GENIUS בבארבי

אמן האינדי-קוויר פופ האמריקאי, שמגדיר מחדש את מערכת היחסים האדוקה בין גאווה למוזיקה, מגיע לראשונה לתל אביב עם אלבומו החדש "Too Bright" להופעה יחידה בתאריך 23 ליוני במועדון בארבי. על הגעתו של פרפיום ג'יניוס לתל אביב אמונה חברת נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם של טווין שאדו, אריאל פינק ומק דהמרקו בישראל.

כרטיסים במחיר 198 ₪ באתר הבארבי.

דמיאן מארלי באמפי פארק החדש בראשל"צ

במשך 30 שנה שומר שוקי וייס על קשר חם עם משפחת מארלי, החל מביקורם של ה- Melody Makers לפני כמה עשורים, דרך ביקורים של זיגי, רוהאן, וקימאני…  ועכשיו הגיע זמן לדבר שכולם כאן חיכו לו ועכשיו זה סוף סוף קורה – DAMIAN MARLEY, בדרכו לציון. דמיאן מארלי יופיע בתאריך 24 ביוני באמפי פארק החדש בראשל"צ.

אל המופע מצטרפים כמה שמות מקומיים מהחמים והלוהטים:

האחיות A-WA  תאיר לירון ותגל חיים, היודעות דבר או שניים על שורשים, מסורת וגרוב מקומי.  שלוש האחיות המוסיקליות שכובשות את הבמות עם הצליל האותנטי והייחודי שלהן ירקידו את האמפי לקראת עלייתו של ג'וניור גונג. 

TINY FINGERS, ההרכב שבימים אלה מסיים סיבוב שלישי בסין, פרץ עם צאת אלבומם הראשון Massive Fingers Spacetrip ב- 2011.  כבר מההתחלה כוחה הגדול של הלהקה התבטא במופעים החיים ויוצאי הדופן שלה, שהוגדרו כמסע של קול וויזואל עתידני המשלב את האינטנסיביות של הרוק עם צלילי דאב-אלקטרוני משכרים.

אל הבמה בראשון לציון הם מגיעים מחוזקים באורח מיוחד – פלד, ה- MC הכי מושחז במזרח התיכון.

כרטיסים: החל מ- 204 ש״ח במכירה מוקדמת למשלמים באמצעות  Paypal ! (עד גמר המלאי) לרכישת כרטיסים: www.damianmarley.co.il

סולן ספולטורה ולהקת Cavalera Conspiracy ברדינג 3 המופע בוטל

הלהקה מוכרת בעיקר בגלל סולנה מקס קבלרה, מי שהיה סולן להקת הת'ראש מטאל הוותיקה Sepultura, מהחשובות בז'אנר שמכרה מליוני עותקים מאלבומיה עד לעזיבתו של מקס בשנת 1997.
את ההרכב הקים קבלרה עם אחיו – איגור קבלרה, מתופף Sepultura עימו היה מסוכסך במשך קרוב לעשור, ואשר עזב בעצמו את הלהקה בשנת 2006 כשהוא מותיר בה רק שניים מחברי ההרכב המקורי.
קבלרה, שנחשב לאחד מאמני המטאל המוכרים ואהובים בתולדות הז'אנר, פעיל גם עם להקת Soulfly, עימה הופיע בישראל בשנת 2010 במסגרת פסטיבל ה "אוזפסט ישראל" לצד האמנים אוזי אוסבורן ולהקת קורן, מול קהל של עשרות אלפי אוהבי הז'אנר שגדשו את פארק הירקון.

המופע בוטל בשל הענות נמוכה ברכישת כרטיסים, חברת פרוגסטייג' תחזיר לרוכשי הכרטיסים את כספם.

כריס בראון באמפי פארק Live בראשל"צ

כריס בראון זמר ההיפ הופ והארנ'בי נוחת בישראל ב- 27.7.2015 להופעה במסגרת סבב אסיה אירופה 2015. כריס בראון זוכה פרס ה"גראמי", בעל שישה אלבומים המככבים בראש הבילבורד האמריקאי, לאורך השנים הניבה הצלחתו של בראון שיתופי פעולה מוזיקליים עם האמנים כ – ג'סטין ביבר, אשר, ניקי מ'ינג, ליל ווין, טייגה, דיוויד גואטה ואחרים. כריס יגיע לארץ בלווית הרכב רקדנים ורקדניות ויארח על הבמה אחד מכוכבי ההיפ הופ המקומיים, טרם נמסר מי יזכה בכבוד…

המופע יתקיים באמפי פארק ראשון לציון בתאריך 27.7. מחיר כרטיסים במכירה מוקדמת טבעת זהב:399 ₪ דשא: 259 ₪. לרכוש בקופות תל אביב *2207 ודרך האתר www.2207.co.il

Timber Timbre בבארבי

Timber Timbre, להקת הפריק פולק הקנדית, מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בבארבי ת"א בתאריך 7 ליולי. הסאונד המינימאלי של טימבר, היתוך של מערבון צחיח יחד עם אימה הוליוודית, עליו מונח בעדינות קול הקטיפה של הסולן טיילור קירק. על ההפקה אמונה חברת Yellow Brick [סאן לאקס, סקאנק אננסי] בשיתוף חברת ההפקות 2B Vibes [רג'ינה ספקטור, וואהבן האנד].

כרטיסים במחיר 162 ש"ח באתר הבארבי.

Swans ברדינג 3

להקת הרוק האקספרימנטלי האמריקאית שבה להופעה אחת בישראל, במועדון הרידינג ב-7 ליולי. הלהקה הוותיקה נחשבת לאחת מחלוצות ז'אנר הפוסט-פאנק וה No Wave בארה"ב, הוקמה על ידי המוזיקאי ואמן האוונגרד מייקל ג'ירה בתחילת שנות ה-80 בניו יורק והפכה במהלך השנים לאחד ההרכבים החשובים במוזיקה האלטרנטיבית – כזה שהשפיע רבות על הז'אנר ב 25 שנים אחרונות. על הבאתה אחראית חברת פרוגסטייג' המתמחה במטאל ופרוגרסיב.

כרטיסים: כרטיס במכירה מוקדמת 209 ש"ח, מחיר מלא: 239 ש"ח, מחיר VIP (כולל חולצה רישמית של ההופעה): 269 ש"ח. לרכישה לחצו על פרוסטייג'.

 Bardo Pond בבארבי

להקת הרוק הפסיכדלית מגיעה לישראל להופעה חד פעמית במועדון הבארבי בתאריך 8 ליולי. Bardo Pond, שקיימים מאז 1991 בפילדלפיה, התחילו בתור להקה פסיכדלית שלוקחת סמים כדי לשכוח את עצמם כפרטים ולהתמסר למערבולות הצליל שלהם, כגוש אחד של חמישה אנשים. מהר מאד, הם הפכו להיות הסם עצמו, הסאונד שלהם משנה תודעה של אינספור להקות נאו-פסיכדליה, ספייסרוק, נויז ואוונגרד, כבר 25 שנה. על הבאת הלקה אמונה חברת המון ווליום.

כרטיסים במחיר  162 ₪ מוקדמת // 179 ₪ בקופה, לרכישה לחצו על בארבי

EAGLES OF DEATH METAL בבארבי

הרבה לפני ששפמים היו באופנה , ג'סי היוז Jesse Hughes)) הסתובב במדבר עם אחד לא מוכר בשם ג'וש הומי.(Josh Homme)  במקום לספר צ'יזבטים על אינדיאנים, אי שם במדבריות פאלם ספרינגס, השעמום המדברי הוביל לוויכוח על מה היה קורה לו היו מזווגים את האיגלס עם דת' מטאל. הם צחקו. שם של להקה נולד – Eagles Of Death Metal. שלושה אלבומים נולדו מהזיווג הלא קדוש של השניים, ושנייה לפני צאת אלבומם הרביעי, הם יוצאים לסבב הופעות במסגרתו גם יגיעו לראשונה להופעה חד פעמית בתל אביב בתאריך 12 ליולי במועדון בארבי.

כרטיסים: החל מ- 180 ש״ח במכירה מוקדמת (*מלאי מוגבל), לרכישת כרטיסים: www.barby.co.il

האחיות CocoRosie בתיאטרון גשר

האחיות קוקורוזי, רק עשר שנים בשטח אך הפכו די מהיר לאייקוני אינדי. האחיות ביאנקה וסיירה קאסדי התחילו לפעול בחדר המקלחת של דירה בפריז, ויצרו בחצי גחמה את מוזיקת הפריקפולק שלהן. היום, יותר מעשור אחרי ועם ארבעה אלבומים מלאים, הן מגיעות לשתי הופעות בישראל.

על הבאתן אמונה חברת נרנג'ה. המופע הראשון יתקיים בתאריך 13 ביולי, והשני למחרת בתאריך 14 ביולי, בתיאטרון גשר. כרטיסים יעלו בין 160 ל-200 ₪. לרכישה לחצו כאן.

 TORO Y MOI בבארבי

טורו אי מואה יופיע בבארבי בתל אביב ב-20 ביולי במסגרת סיבוב הופעות עולמי. קוראים לו צ'זוויק ברדלי בונדיק, אבל אתם יכולים לקרוא לו צ'אז, או Toro Y Moi אם אתם יודעים איך לבטא את זה כמו שצריך (אם לא אל תנסו, פדיחות). הוא רק בן 28 וכבר סוג של אל במונחים של אינדי. מאחוריו ארבעה אלבומים עם מוזיקה המשלבת דרים פופ חלומי וביטים חריפים.

לפני קצת יותר מחודש הוא הוציא את אלבום האולפן השלישי שלו כטורו אי מואה והרביעי בכלל, שהוקלט כולו עם להקה חיה וצולל למחוזות של סרף רוק ופסיכדליה קשה. הוא יגיע לארץ ביחד עם ארבעת חברי הלהקה הקבועים שלו במסגרת סבב הופעות עולמי וכשהוא נמצא הכי און טופ אוף היז גיים.

על הופעתו בתל-אביב אמונה חברת נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרובות של MØ , טווין שאדו, אריאל פינק, מק דמארקו ופרפיום ג'ניוס, כרטיסים: 132 ₪ במכירה מוקדמת/ 159 ש"ח בקופת הבארבי.

צ'יק קוריאה ובובי מקפרין בישראל –  Duo Piano Tour 2015

צ'יק קוריאה ובובי מקפרין מגיעים לסבב הופעות משותפות "  Duo Piano Tour 2015" בישראל במהלך חודש יולי הקרוב, השניים הנחשבים למוזיקאים חשובים בסצנת הג'אז הבינלאומית הזוקפים לזכותם הצלחות ופרסים חשובים יגישו לקהל רפרטואר מגוון הכולל אינטרפטציות לקלאסיקות של הביטלס, מחוות למוסיקה הקלאסית, ביצועים ליצירות הג׳אז הגדולות של השניים ועד לגרסאות מחווה לשירי פופ ידועים באופן שטרם נשמע בארץ.

הסבב יתפרס כדלקמן: רביעי 22.7 זאפה אמפי שוני, חמישי 23.7 זאפה הרצליה, שישי 24.7 זאפה הרצליה- צהריים, שישי 24.7 לייב פארק ראשל"צ- ערב. כל המופעים יתחילו בשעה 21:00  והינם  מופעי ישיבה, מחירי כרטיסים – 299- 599 ₪ . לרכישה – זאפה 9080* http://www.zappa-club.co.il/

סבסטיאן באך ברדינג 3 המופע נדחה

בפעם הראשונה בישראל כוכב הרוק העולמי SEBASTIAN BACH סולנה של   Skid Row מגיע לישראל למופע אחד בתאריך  24.07.2015 במועדון רידינג 3

כרטיסים: מחיר הכרטיס רגיל 299 ש״ח, VIP כרטיס מחיר 379 ש״ח, הרוכש כרטיס VIP היה בשורה ראשונה ליד הבמה ויוכל לקבל תמונה וחתימה מהזמר SEBASTIAN BACH !!!

למידע והזמנת כרטיסים ניתן לפנות לטלפון 6827520 052

קן הנסלי ברדינג 3

הנסלי, שידוע כאחד מקלידני ההאמונד הגדולים בתולדות ז'אנר הרוק, מוכר בעיקר כקלידן המקורי של להקת אוריה היפ, ומי שכתב ושר בכמה משיריה המוכרים ביותר – ביניהם July Morning, Look at Yourself ו Lady In Black. הנסלי יגיע לישראל לראשונה עם להקתו, להופעה שתתקיים בתאריך 25 ליולי במועדון רדינג 3 ויבצע בעיקר את הקלאסיקות הגדולות של אוריה היפ – שהוא שר במקור בשנות השבעים המוקדמות. על הבאתו לארץ אמונה חברת פרוגסטייג' המתמחה בסצנת הרוק הכבד והקלאסי על שלוחותיו. כרטיסים – http://rockstage.co.il/tickets/kenhensley.html

גלוריה גיינור בהיכל התרבות

מלכת הדיסקו גלוריה גיינור תגיע לראשונה לישראל בתאריך 29.7.15 ותקיים הופעה אחת היכל התרבות, ת"א! היא תגיע מניו יורק בליווי להקה בת 9 נגנים וזמרי ליווי. במופע תבצע את להיטי הענק שצברה לאורך השנים: Never can say goodbye, I am what I am, Reach out – I'll be there, Can't take my eyes off you, My first my last my everything .

כרטיסים מוזלים לגולשי הבלוג של יובל אראל במשרד פשבר.

להקת סוויד בהיכל יד אליהו מנורה מבטחים

ארבע שנים לאחר ביקורם האחרון בארץ, להקת הבריט פופ סוויד חוזרת לישראל להופעה חד פעמית בתאריך 30 ביולי ביד אליהו, המופע מתקיים במסגרת סבב הופעות בינלאומי לקידום אלבום האולפן השביעי האמור לצאת במהלך השנה.

להקת סוויד הצליחה בבריטניה ואירופה במהלך שנות ה- 90 וזכתה לשבחי הקהל והביקורת כאחד. הלהקה התפרקה במהלך 2003 אך התאחדה מחדש ב-2010.

להקת סיאם נבחרה לחמם את המופע של סוויד בהיכל ביד אליהו.

סיאם (CIAM) אחת מלהקות הרוק המוערכות שהיו בישראל, מתאחדת למופע חד פעמי ותהיה המופע הפותח להופעתם של SUEDE בישראל.

להקת סיאם הכוללת את הדר גולדמן, ג'ף שפירו, דני מקוב ויוסי פיין,סיאם התחילה את דרכה ב-1984 במועדון הפינגווין המיתולוגי וכבשה עם סגנונה האוונגרדי הייחודי את הסצנה התל אביבית. עתה, לקראת המופע הצפוי של סוויד הם חוזרים כאמור למופע איחוד חד פעמי המוביל לתקוות להמשך הדרך.

כאמור המופע יתקיים בהיכל הספורט מנורה מבטחים ביד אליהו בתאריך 30 ביולי, יום חמישי , פתיחת דלתות בשעה 20:00. מחיר כרטיסים: החל מ-199 ש"ח. ניתן להזמין בטלפון 2207* או באתר:  https://www.2207.co.il/inner.asp?itemID=142

ANTLERS בבארבי

להקת האינדי-רוק מברוקלין, האנטלרס, מגיעה לראשונה להופעה אחת בתל אביב שתתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-4 באוגוסט. הלהקה תגיע במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה החמישי, Familiars, שיצא ביוני 2014. על ההופעה אחראית חברת ההפקות החדשה Hepcat , אשר הביאה בשנה הקודמת גם את להקת YUCK. מחיר: 149 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש ב www.barby.co.il

LUNA בבארבי

להקת LUNA מגיעה לראשונה לישראל במסגרת סיבוב האיחוד העולמי, מופע פותח מיוחד מחו"ל Cheval Sombre. יום רביעי, 5.8 בבארבי, תל אביב. ערב חובה לחובבי מוסיקת האינדי והשוגייז באשר הם. על ההפקה אחראית המון ווליום, חברת הבוקינג המייצגת ביומיום את האמנים המובילים ברוק הישראלי. מזה כמה שנים מייבאת המון ווליום מופעים של אמנים בינלאומיים – קלאסיקות כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, לצד אמני האלטרנטיב Mojave3,Mark Kozelek ועד לקאטינגאדג' של האינדי-רוק העכשווי. זהו ערב נוסף בסדרת ערבי הקונספט TEL AVIV SHOEGAZERS. עוד אינפורמציה אפשר למצוא בפורום שוגייז בפייסבוק. מחיר: פריסייל 159 שח, 179 שח מחיר מלא. כרטיסים ניתן לרכוש ב www.barby.co.il

מאריה קארי באמפי פארק Live בראשל"צ

מאריה קארי (Mariah Carey), זמרת מוזיקת נשמה, פופ ואר אנד בי, פזמונאית, מלחינה, מפיקה מוזיקלית ושחקנית אמריקאית. מאז יצא לאור אלבומה הראשון בראשית שנות ה-90, הפכה לאחת הזמרות המצליחות והמפורסמות ביותר בעולם. מאריה מגיעה להופעה לראשונה בישראל ומזמינה את הקהל למופע, 18 באוגוסט, אמפי live park בראשל"צ. כרטיסים החל מ- 249 בדשא, 399 בגולדן רינג, 599 עד 699 ביציעי הוי.אי.פי. רכישה בקופות תל אביב. טל. * 2207 או באתר https://www.2207.co.il/

שרון קובאקס בבארבי

שרון קובאקס, זמרת ויוצרת הולנדית בת 24, תגיע להופעה אחת במועדון בארבי בתל אביב בתאריך 18 לאוגוסט. קובאקס נחשבת לפרפורמרית בחסד עליון, אפלה ומרתקת שסוחפת בשנה האחרונה את הולנד, מדלגת בין הופעות באנגליה, אוסטריה, יוון, איסטנבול ועוד ותסמן בדרך לבארבי V גדול גם על הופעות בשני הפסטיבלים הנחשבים של אירופה: פינקפופ בהולנד ורוק ורכטר בבלגיה. קולה העמוק, הכנות, התשוקה שלה למוזיקה ותשומת הלב לפרטים (המראה המהפנט והקליפים המושקעים) הכל יחד הופך את Kovacs לכוכב זוהר בשמי המוזיקה ההולנדית והעולמית. היא לא נראית כמו שהיא נשמעת, או נשמעת כמו שהיא נראית. אבל היא נשמעת ונראית מדהים, מלווה בלהקה בת 6 נגנים ושורפת כל במה שנקרית בדרכה.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 175 ₪ (במכירה מוקדמת) ל- 200 ₪ ביום האירוע. כרטיסים באתר הבארבי: https://www.barby.co.il/hazmen_cards.aspx?id=1239

alt-j באמפי פארק LIVE בראשל"צ

מההרכבים הנערצים והמשפיעים של הדור, מטאור הפולקטרוניקה המלהטט בין ביטים, הרמוניות וגיטרות מגיע להופעה היסטורית עם אלבומו האחרון, This Is All Yours בתאריך 23 לאוגוסט באמפי פארק ראשל"צ. על הופעתם של אלט-ג'יי בתל-אביב אמונה חברת נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרובות של MØ , טווין שאדו, אריאל פינק, מק דמארקו ופרפיום ג'ניוס. כרטיסים במכירה מוקדמת: 229 ש"ח באתר איוונטים. מחיר מלא: 279 ש"ח. כרטיסים: www.eventim.co.il/alt-j

מנכ"ל נרנג'ה, מודיע כי הוסכם על קיום מופע נוסף של Alt J , זו תהייה ההופעה השנייה שלהם, 24 לאוגוסט, אמפי פארק ראשל"צ.

JIM ADKINS  בבארבי

JIM ADKINS סולן להקת  JIMMY EAT WORLD מגיע להופעה בתאריך 31 באוגוסט, 2015, במועדון בארבי תל אביב.

אחרי כל כך הרבה שנים בלהקה שמופיעה ומקליטה ללא הפסקה ,קשה לדמיין איך העולם נראה מחוצה לה. ולקראת סוף סיבוב ההופעות האירופאי האחרון החליט אדקינס להשאר בברלין להופעת סולו נדירה שבעקבותיה החליט להמשיך לחקור כיוונים מוזיקליים חדשים מחוץ לתבנית חיי הלהקה הקבועה, והמהלך מלווה במכתב אישי של ג'ים הנשלח לכל מקום בו הוא מופיע ומצורף בנספח פה.

ההרפתקאה הפכה לסיבוב הופעות אינטימי בו הוא מנגן חומרים חדשים לצד להיטי הלהקה כמו גם קאברים בהגשה מיוחדת דוגמת – true love will find you at the end של דניאל ג'ונסון, p.syou     rock my world של ה EELS , only girl in the world של ריאהנה ועוד.

הסיבוב מנסה להגיע למקומות אותם הלהקה לא הצליחה לבקר עד כה, וישראל זכתה להיכלל בבאקט ליסט של ג'ים אדקינס, סולן JEW.

כרטיסים במחיר 128 ש"ח, מופע ישיבה !!

K's Choice בבארבי

קייס צ'ויס, להקת הרוק-פופ האגדית מבלגיה, חוזרת לישראל בפעם השישית לשתי הופעות בתאריכים 1+2 בספטמבר במועדון בארבי בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לרגל יציאת אלבומם החדש  The Phantom Cowboy.

ערב ראשון: כרטיסים – 100 כרטיסים ראשונים ב- 189 ₪, לאחר מכן מחיר הכרטיס יעלה ל  209 ₪ ובערב המופע בקופות- 229 ₪. להזמנת כרטיסים: WWW.BARBY.CO.IL

ערב שני: כרטיסים – 100 כרטיסים ראשונים ב- 189 ₪, לאחר מכן מחיר הכרטיס יעלה ל  209 ₪ ובערב המופע בקופות- 229 ₪. להזמנת כרטיסים: WWW.BARBY.CO.IL

Manfred Mann's Earth Band באמפי וואהל

הרכב הרוק הבריטי  האגדי Manfred Mann's Earth Band אישר כי יגיע לארץ להופעה אחת שתתקיים ב 21 לספטמבר 2015, באמפי וואהל שבפארק הירקון בתל אביב. ההרכב הוותיק – מגדולי הרכבי הרוק של שנות השישים והשבעים, הוקם ע"י הקלידן הדרום אפריקאי מנפרד מאן הנחשב לאחד מגדולי קלידני הרוק בתולדות הז'אנר, אשר עזב את דרום אפריקה בשנת 1961 לטובת בריטניה עקב התנגדותו העזה לשלטון האפרטהייד במדינה, מלבד פעילותו ב Manfred Mann ולאחר מכן ב Manfred Mann's Earth Band הוא גם הוציא שני אלבומי ג'אז נחשבים תחת ההרכב Manfred Mann's Chapter Three שנחשבים עד היום לקלאסיקות בז'אנר. על הבאתו לארץ אמונה חברת פרוגסטייג' האחראית בין השאר להופעותיהם בישראל של האמנים מנהטן טרנספר, ריק וויקמן ורנאסנס.

להופעה ימכרו כאלף כרטיסים בלבד, שמחירם יקבע ע"פ גושי הישיבה באמפי וואהל וינוע בין 249 ל 449 ₪ לכרטיס, כל הכרטיסים ימכרו למשך שבוע בלבד במחיר מוקדמות הכולל הנחה של 50 ₪ ממחירם הרגיל. לחצו לרכישת כרטיסים

בון ג'ובי בפארק הירקון

מופע פארק של בון ג'ובי בתאריך 3.10.2015 בפארק הירקון שיתפרס על פני שעתיים וחצי ויכלול את מיטב הלהיטים. כרטיסים בקופות ואתר לאן יוצאו למכירה החל ממחר בטווח מחירים מ 340 בדשא 950 בגולדן רינג ועד – 1,100 ל-VIP. צפויות הפתעות.

כרטיסים באתר לאן : http://www.leaan.co.il/  או בטלפון  03-5247373 / 8780*

שערי הפארק יפתחו בשעה 18.00 הופעתם של גיא ויהל צפויה להתחיל  בשעה 19.30  ובון ג'ובי  צפויים לעלות בשעה 21.00 .

מפיקי המופע מדווחים על מכירה של למעלה מ- 45,000 כרטיסים . כל כרטיסי הגולדן וה-  VIP אזלו ונותרו כרטיסים למתחם הדשא בלבד

ובתוך כך הולכות ונשלמות ההכנות בפארק הירקון , במת הפארק , מגדלי הסאונד והתאורה, מתחמי ה- VIP, השערים והגדרות כבר הוקמו והבוקר תחל תליית מערכות התאורה והסאונד. צוות הקמה מיוחד של ההפקה הבינלאומית כבר נחת בישראל בערב החג וחבר לצוות המקומי .

לראשונה בישראל ובמטרה להקל על הקהל עקב יציאת השבת בשעה 19.00 והעובדה שהמופע במתקיים בחול המועד סוכות הצליחה ההפקה לארגן פתרונות הסעה מיוחדים ומוזלים המשלבים רכבות, אוטובוסים, מוניות מוזלות ושיתופי נסיעה דרך אפליקציה חדשה שפותחה במיוחד . באפליקציה זו ניתן גם לקבל עדכוני תנועה וחנייה .  למהלך חברו יחדיו המפיקים, רכבת ישראל וחברתFanZone  ובמסגרתו  אורגנו  ב-19 ערים וישובים הסעות מאורגנות באוטובוסים שייצאו מתחנת הרכבת לפארק הירקון כאשר החזרה תהיה ברכבת ללא פקקים ובמהירות . בערים בהן אין תחנת רכבת תצא הסעה של אוטובוסים למופע וגם החזרה ממנו תהיה באוטובוסים. רכבת ישראל נרתמה למהלך המשולב עם האפליקציה להסעות ותציע כרטיס משולב ב 50% הנחה בכדי להקל על הקהל הרב המגיע מרחבי הארץ
עוד מוצעים על ידי מפיקי המופע – נסיעות במוניות  מחירים מוזלים ב- גט טקסי ושיתופי נסיעות בין המגיעים להופעה  פרטים וכן עדכוני תנועה חיים וניווט  לחניונים, תוכן אקסלוסיבי  ועוד ניתן לקבל באפליקציית המופע הרשמית :   bluestone events

בין הערים המשתתפות בפרויקט זה ניתן למצוא את ראשון לציון, חיפה, פתח תקווה, נתניה, חולון, רחובות, מודיעין, הרצליה, כפר סבא, אשדוד, באר שבע, גבעתים, הוד השרון, אשקלון , בת ים , חדרה , יבנה מערב, קרית מוצקין, ראש העין, נהריה, כרמיאל, ירושלים, רעננה, רמת השרון, קרית אונו, ונס ציונה .

רכבת ישראל מפעילה 2 תחנות הורדה ( החל מ-20.30)  בתחנת האוניברסיטה ובתחנת מסוף בני ברק   5770*

למגיעים באוטובוסים 

חברת דן תפעיל אוטובוסים  החל מהשעה 18:00 מכל החניונים ( קו  12)  3456*

חברת קווים תפעיל  קווי אוטובוס מיוחדים לפארק  2060*

חברת אגד תפעיל קווי אוטובוס מיוחדים לפארק  2800*

חברת מטרופולין תפעיל קווי אוטובוס מיוחדים  5900*

למגיעים ברכבים פרטיים

לרשות המגיעים ברכבים פרטיים יעמדו חניוני רידינג, האוניברסיטה, הספורטק, הדרייב אין, גני יהושוע, מגרשי הטניס, האתלטיקה וחניון רפידים,

למגיעים באופנועים/קטנועים

חניון בצומת הרחובות רוקח שטרית

ג'סטין היוורד מהמודי בלוז באמפי וואהל

ג'סטין היוורד, סולנה האגדי של להקת הרוק הבריטית המודי בלוז, יגיע להופעה ראשונה בישראל שתתקיים ב 24 לאוקטובר באמפי וואהל בפארק בירקון שבתל אביב. היוורד הוא אחד היוצרים החשובים בתולדות מוזיקת הרוק, ונודע כסולן להקת המודי בלוז, כאמן סולו, וכן בהשתתפותו כזמר באלבום הקונספט הכפול "מלחמת העולמות" שזכה להצלחה עצומה בשנות השבעים. היוורד הצטרף למודי בלוז בשנת 1966, ושימש כסולן וגיטריסט באלבומה השני והמצליח Days Of Future Passed, כאשר הסינגל Nights In White Satin ששוחרר ב 1967 הפך במהרה ללהיט ענק ונחשב עד היום לאחד משירי הרוק הגדולים בתולדות המוזיקה. אחד מהשירים המזוהים ביותר עם היוורד הוא הבלדה Forever Autumn, אותה שר כחלק מאלבום הקונספט "מלחמת העולמות" של המוזיקאי הבריטי ג'ף וויין, שיר שהפך לקלאסיקה נצחית ולהיט ענק בבריטניה ובארה"ב עם יציאתו.

את ההופעה מפיקה חברת פרוגסטייג', הכרטיסים להופעה ימכרו במכירה מוקדמת למשך שבוע במחירים שבין 299 ל 499 ע"פ איזורי הישיבה באמפי, כאשר לאחר שבוע יעלו המחירים למחירם המלא עד שיאזלו.

לינק לאתר מכירת הכרטיסים –   www.rockstage.co.il

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא