כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

כמה אהבה

הזמר קובי פרץ חוזר למועדון רדינג 3, ממלא את המקום באהבה, תרתי משמע, מוצ"ש, 13.10.2018. נכח, תיעד ומדווח – יובל אראל, מצלמה שניה – שילי אראל.

רבע לאחת עשרה בלילה, המועדון מלא עד אפס מקום, זהו הסבב השני של קובי פרץ מאז חזר לקדמת הבמה, אחרי מופע הבכורה שהביא אלף איש למועדון במופע עמידה הפעם מדובר במופע ישיבה של 500 צופים המכונסים, לפחות בתחילתו של הערב סביב השולחנות החדשים שבמועדון.

כאשר קובי פרץ עולה לבמה עליה כבר מצוי הרכב הנגנים וצמד זמרות הליווי, הוא לא מפסיק להעתיר אהבה לכל, לאשתו ענבל, לקהל הרב, ובמיוחד לבני נוער מוגבלי תנועה שסמוכים לקדמת הבמה עם בני משפחותיהם.

קובי מתחיל לשיר ופותח עם צמד שירי אהבה – "כמה אהבה" ו"כולם רוצים אהבה", נותן את כל כולו לקהל, רוכן מהבמה או פשוט יורד ממנה לעבר הקהל, ניגש אל הצעירים הישובים בכסאות הגלגלים ומחבקם תוך כדי שירה, מלטף ומנשק ומעתיר עליהם אהבה, בלי פוזה ובלי חשבון, פשוט אהבה פשוטה, ישירה וכנה.

ראיתי לא מעט מופעים של זמרים ימתיכוניים, מוזיקה מזרחית, חמה, שמחה, אוהבת וחוגגת, קשר ישיר ובלתי אמצעי בין הזמר לקהל, אולם קשר חם אוהב וכל כך כנה כפי שקובי פרץ שחרר אל הקהל טרם ראיתי…

קובי אשר סיים "לשלם את חובו לחברה" חזר במלא המרץ לעשייה בתחום המוזיקה, הקהל לא שכח אותו ומילא את המקום כשהוא שר יחד עמו את מיטב להיטיו המוכרים, שולף את הסמארטפונים כדגלים תכלחלים ומצלם סלפי עם הזמר.

השלב הבא הוא אהבתו לזוגתו, ענבל, שהייתה לצידו לאורך כל הדרך הלא קלה שעבר בשנה האחרונה, עם השיר החדש "תודה לך מאמי" הוא נוטש את הבמה וצועד היישר אל היציע מקום מושבה של ענבל ושר לה בהקדשה אישית אל מול כל הקהל שמבקש להצטופף לידם.

רומנטיקה, אהבה, והרבה שמחה הם שמות הקוד למופע של קובי שממשיך עם השיר "נולד מחדש" כמה סמלי למעמד.

כעת מגיע תורן של המחרוזות והחגיגה עולה שלב ומדרגה, קהל רב מצטופף לו כבר ליד הבמה וקובי נותן להם את התחושה כאילו והמופע הוא רק שלהם, לא שוכח לרדת מעת לעת אל האולם ולעבור בין האורחים, לחבק ללטף להצטלם ופשוט לתת תחושה שכולנו כאן באירוע משפחתי חברי אחד גדול…

בהמשכו של המופע ואחרי ביצוע מצויין ללהיט הדאנס הגדול שלו "Ce La Vie", מצטרף אל קובי פרץ הזמר יניב בן משיח לדואט מרגש "תודה על הבית", כעת זה הזמן לחזור לאשתו, ענבל, אשר לפני מספר ימים חגגה את יום הולדתה, קובי מתנצל שלא הספיקו לחגוג כמו שצריך ומזמין אותה לשוב ולעלות לבמה. ממקום כלשהוא מגיע קרטון עם עוגה וקובי שר לה איך לא, את השירים "אני אוהב אותך" ו"אהבנו" הנחתמים בנשיקה.

המופע ממשיך בעוד שורת מחרוזות חפלאיות כשהמוטיב המרכזי במופע הוא אהבה. האמת, אנחנו אהבנו את קובי.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא