כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המסיבה של רן שפיר

רן שפיר הפך בשנה האחרונה לאחד מהשמות החמים והבולטים בסצנה הימתיכונית הצעירה, אמש הוא הגיע לנמל תל אביב כדי לכבוש יעד נוסף, מועדון רדינג 3, עם שלל אורחים והרבה שמחה. הצלם אליצור ראובני דילג בין הכסאות כדי להביא את הרגעים הכי לוהטים בערב, השדרן המיתולוגי טוני פיין תיעד אף הוא את החגיגה, תמונות, וידאו והרבה שמחה באוויר, רפורטז'ה ימתיכונית.

רן שפיר אותו פגשתי לראשונה באחת מערבי הכישרונות הצעירים המקומיים בפסטיבל תימנה בראש העין, החל ככישרון צעיר בעיר הולדתו והשתתף באירועים מקומיים עד שנחשף לציבור בתכנית הריאליטי המוסיקלית "הכוכב הבא 10" והמשיך בחריש עמוק בשטח. כשהוא מופיע במועדוני הפריפריה ובמקביל משיק להיטי ענק בסצנה כ"שמלה לבנה", "כמה דקות", "אומרים עלינו" ו"דמעות בעיניים" שנצפו מאות אלפי ואף מיליוני פעמים ביוטיוב, הגיע אמש למועדון רדינג 3 בנמל תל אביב כדי לכבוש את העיר הגדולה כשהוא מארח כמה מהכוכבים הבולטים בסצנה הימתיכונית, ביניהם הזמרים דודו אהרון ואופק המלאך, ידוענית הריאליטי אדל בספלוב ועוד.

כבר מהמופע הראשון של רן שפיר בתל אביב הוא הראה מה זו חפלה אמיתית כאשר עם שלל להיטים, מחרוזות מחווה והרבה מצב רוח טוב הוא ירד מהבמה אל הקהל הרב כדי להפוך את המופע לחגיגה אמיתית.

וידאו, צילום אליצור ראובני, עריכה דורון ראובני

 

 

אליצור ראובני

צלם מיתולוגי בסטילס ווידאו (זוהר ארגוב, תאטרון הקאמרי) עורך אתר "בילוי נעים".

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא