כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

האופרה "נבוקו" תעלה פארק הירקון

עיריית תל אביב-יפו והאופרה הישראלית מביאות את האופרה לפארק הירקון עם היצירה האהובה של ורדי – נבוקו. המופע פתוח לקהל הרחב והכניסה חופשית. כל הפרטים.

אופרה בפארק. צילום: יוסי צבקר

האופרה "היהודית" של ג'וזפה ורדי בהפקה חדשה ומיוחדת לפארק. האופרה "נבוקו"  מגוללת את סיפור חורבנה של ירושלים ושל בית המקדש הראשון על ידי נבוכדנצר מלך בבל (נבוקו), ועוקבת אחר שאיפתם של בני ישראל בגלות בבל לחיות שוב חיי חירות במולדתם. אין פלא ששירתה של מקהלת העבדים שבאופרה הפכה עד מהרה להמנון הבלתי רשמי של איטליה והיא נחשבת לאחד הקטעים היפים ביותר ברפרטואר המקהלות באופרה בכלל.

בתאריך   9 באוגוסט,  תקיים עיריית תל אביב-יפו בשיתוף האופרה הישראלית את מסורת ההופעות הפתוחות בפארק גני יהושע עם הפקה חדשה וייחודית של האופרה "נבוקו" מאת ג'וזפה ורדי, מהאופרות הפופולריות ביותר ברפרטואר האופראי בכל הזמנים.

על תזמורת האופרה – "התזמורת הסימפונית  ראשון לציון"  ינצח השנה המנצח ישי שטקלר. את ההפקה שנוצרה במיוחד עבור הפארק יביים גדי שכטר שביים את הפקות הפארק בשנים האחרונות. על מקהלת האופרה הישראלית ינצח איתן שמייסר. צוות סולנים ישראלי ובינלאומי יוביל את ההפקה.

תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית ראשון לציון. כתוביות תרגום יופיעו על מסכי צד בעברית. בפארק יפרסו כיסאות במספר מוגבל, לטובת הקהל הרחב.

מתי? 9.8.18 פארק גני יהושע # פתיחת שערים – 19:00, תחילת מופע – 20:30

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא