הופעה: אנסמבל מוצירי - מביאים את הקסם מהודו לתחריר

אנסמבל מוצירי




ז'אנר: אינסטרומנטלי
תאריך:
מקום: תחריר, שוק מחנה יהודה, ירושלים

עוד הופעות של אנסמבל מוצירי
עוד הופעות ב-28/12/2015
עוד הופעות בז'אנר אינסטרומנטלי
עוד הופעות בירושלים

הוסף לאאוטלוק


אנסמבל מוצירי מגיעים לתחריר ומביאים איתם את הקסם מהודו!!!

הופעה ראשונה אחרי סיבוב ההופעות בפסטיבלים בהודו מגעים לירושלים תחריר אנסמבל מוצירי מציגים מוזיקה ישראלית אינסטרומנטלית מקורית שהולחנה על ידי הנגן המולטי אינסטרומנטלי, ניר מוצירי. חוברים אליו על הבמה נגן האקורדיון ינוש הורויץ, נגן כלי ההקשה יוני שרון, משה שלו על העוד והסנטור ואסף רבי על הקונטרהבס. המופע הוא מיזוג חדש, מעניין ומענג של מוזיקה אתנית שורשית עם צלילים חדשים ומקוריים. האנסמבל מעניק משמעות חדשה ומרעננת לתרבות הניגון היהודי.

http://www.motzerimusic.com/

המוזיקה של ניר היא מיזוג חדש, מעניין ומענג של מוזיקה אתנית שורשית מהעבר עם צלילים חדשים ומקוריים הנטועים עמוק בכאן ובעכשיו. האנסמבל מעניק משמעות חדשה לתרבות הניגון היהודית מצליח לחדור ללב ההוויה של המוזיקה היהודית השורשית הנכנסת ישר ללב.

ניר מנגן ומלחין על מגוון רחב של כלי נגינה, מגוון המשפיע גם על אופן החשיבה המוזיקלי שלו ומזין את התמהיל שהוא יוצר. חלילים הודים ואיריים, עוד ערבי, כינור וויולה מערביים, בוזוקי יווני וקלרינט טורקי הם רק חלק מכלי הנגינה והתרבויות הנפגשים בפרוייקט ייחודי זה. הלחנים של ניר משוחררים מכל מחויבות ושיוך תרבותי ומפגישים בפיוז'ן חופשי בין מוטיבים מוזיקליים מתרבויות שונות החל מאירי עם טורקי, יווני עם צועני ובלוגראס אמריקאי עם השפעות אלג'יראיות. השילובים המיוחדים והרבים נובעים מהנוף הישראלי הרב תרבותי, משקפים אותו, אך גם מעניקים לו פרשנות חדשה ומרעננת.

תרבות הניגון היהודי העתיק המרכזת את התודעה במלודיה הטהורה ולא במילים מוצאת כאן ביטוי עדכני הצומח מהמציאות הישראלית הנוכחית. הניגון דרך מנגינותיו של ניר מקבל את הגיוון האדיר של הרחוב הישראלי לצד התעוזה של החדשנות הישראלית במיטבה. מופע אינסטרומנטלי, וירטואוזי ומרגש הסוחף עלידי שמחת הניגון אל תוך עולם צבעוני וקסום של
צלילים.

״המוסיקה פשוט מהפטנטת אותי מרגע לרגע... הניגונים משלבים את החיות
והיופי מכמה עולמות שונים ואף על פי כן מרגישים שהיא ביטוי ישיר של הנשמה של ניר. אפשר לשמוע בהם את ה "חוצפה הישארלית" השובבה... זו מוסיקה שממש נכנסת ישר ללב״ - אהרון רזאל

״המוסיקה המופלאה של ניר מוצירי אינה זקוקה למילים - היא מנוגנת בוירטואוזיות מדהימה ומבטאת את עצמה בכל תו ותו״ - חנן יובל

לטובת המגמה של חיזוק אמנים בתחום תרבות מזרחית מתחדשת, ישיבה בהופעה תעלה 20 ש"ח שמועברים ישירות לאמנים. תודה על שיתוף הפעולה :)


מחיר: לא קיים מידע לגבי מחיר האירוע


קישורים

אנסמבל מוצירי
תחריר
דף האירוע בפייסבוק




האירוע הזה מופיע בפייסבוק. היכנסו באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם כדי לראות את רשימת המשתתפים.


האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות