STRIKE! Electronic Opera @ Ozen Bar, 27-28 February, רונה גפן, הילית רוזנטל ואן שטרייכמן
קרדיט: יח"צ

הופעה: STRIKE! Electronic Opera @ Ozen Bar, 27-28 February

רונה גפן, הילית רוזנטל ואן שטרייכמן




ז'אנר: אלקטרוני
תאריך:
מקום: אוזןבר, קינג ג'ורג' 48, תל אביב יפו, 03-5286106
מחיר: 90 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של רונה גפן, הילית רוזנטל ואן שטרייכמן
עוד הופעות ב-28/02/2015
עוד הופעות בז'אנר אלקטרוני
עוד הופעות באוזןבר
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


יקב רמת הגולן ואוזןבר מציגים:
STRIKE!
אופרה אלקטרונית מאת רונה גפן, הילית רוזנטל ואן שטרייכמן. מבוסס על המחזה "ליזיסטרטה" מאת אריסטופנס
שתי הופעות באוזןבר בת"א - יום שישי 27.2 בשעה 22:00, יום שבת 28.2 בשעה 20:00

אמנים משתתפים: דנה גרייס ווינדזור - אנימציה ווידאו, יוחאי מטוס - עיצוב תאורה, יואב אדמוני - עיצוב תפאורה, דריה קרסנובה - עיצוב תלבושות, דריה קרסנובה - עיצוב תלבושות, לילה קלינגר - עוזרת עיצוב תפאורה, STRIKE!
רחל זינדר וטובי דיקמן - בימוי.

בעולם בו מלחמה רודפת מלחמה ושלוות החיים מופרת בעקביות, קבוצת נשים מחליטה לשבור את הסדר הקיים במטרה להפסיק את שפיכות הדמים.

!STRIKE הינה אופרה אלקטרונית חדשנית שהתהוותה במהלך שיחה סוערת בליל קיץ תל אביבי מיוזע. כמו כל שיחת בנות מפוארת נדונו נושאים בוערים כמו יחסים בין המינים, המלחמה המתמשכת וקורבנותיה הפיסיים והנפשיים, וכוחו של מרי אזרחי כנגד מנהיגות אטומה ואלימה.
כמו במחזות זמר על זמניים כגון "שיער", "צלילי המוסיקה", "קברט" ואחרים, !STRIKE מציגה תמונת מצב אקטואלית המלווה במסר נוקב ובעטיפה מוסיקלית מרגשת, סוחפת ומלאת הומור. הצורך ביצירה שתשקף את עולמן המוסיקלי והאמנותי הובילה את שלושת היוצרות לשלב את הקונפליקטים האישיים והמדיניים בחייהן לכדי יצירה אפית אחת - !STRIKE
סיפור מאבקה ההירואי של ליזי (ליזיסטרטה) מתעורר לחיים באמצעות מוסיקה אלקטרונית מקורית שנכתבה, הולחנה והופקה ע"י גפן, רוזנטל ושטרייכמן.

!STRIKE בגרסתה הבימתית, תוצג לראשונה באוזןבר בת"א ותכלול בנוסף להופעה אלקטרונית חיה בניצוחן של שלושת היוצרות גם הקרנות וידאו ואנימציה, תלבושות ותפאורה המורכבת מאלמנטים פיסוליים אינטראקטיביים ועיצוב תאורה נשכני ולא שגרתי. לשם כך חברו גפן, רוזנטל ושטרייכמן לשורה של אמנים מוכשרים וייחודיים בשיתוף פעולה המבטיח חווייה בימתית אנרגטית ולא קונבנציונלית, חווייה סוחפת לכל החושים. בעת שהמוסיקה מספרת את סיפורה ההירואי של ליזי באמצעות קצב ומלודיה, הקרנות הווידאו והאנימציה ועיצוב הבמה והתאורה יספרו את הסיפור ע"י רצף דימויים תזזיתי וחזון אמנותי שערורייתי ולא מתנצל. כל זאת על מנת לאפשר לקהל להיכנס לעולם המופלא והפנטסטי של העיר החצי דמיונית תלאבילג' ולהרגיש חלק אינטגרלי ממנו. המופע שואב מתרבויות שונות כגון מועדונים וחיי לילה, רפרנסים מפופ ומרוק, תרבות פופ טראשית, היפר מיניות, אנרגיה אורבנית, אופנה ועוד, ומציג מסר חזק וביקורתי על נושאים אקטואליים הנוגעים לחיינו כישראלים. כמו החיים בישראל, זוהי הופעה מלאת ניגודים, מרגשת, עצובה וטראגית אך גם מלאה בהומור שחור, סקס, תקווה ואופטימיות.


מחיר: 70/90 ₪ עד ה-15.2, 90/100 ₪ אחרי

כרטיסים באתר האוזןבר או בקופה בערבי המופע

חברי מועדון The Card של האוזן השלישית ומועדוני יקב רמת הגולן - "בציר טוב" ו"הקפסולה" יוכלו ליהנות מהנחה של 10% בקופה.

בערבי המופעים מוצעים יינות היקב מסדרת גמלא במחירים אטרקטיביים במיוחד:

קברנה סוביניון ומרלו- 29 ₪ לכוס, שרדונה/ריזלינג- 26 ₪ לכוס, refill על היינות השונים ב- 20 ₪ בלבד.

מידע נוסף על הרעיון, המסר ותהליך היצירה של !STRIKE ניתן למצוא באתר.
http://striketlvlg.wix.com/strike

ניתן להאזין לגרסת מגה מיקס של כל השירים
https://soundcloud.com/striketlvlg/strike-mega-mix

ניתן להאזין לכל השירים גרסה מלאה להורדה
https://soundcloud.com/striketlvlg/sets/strike

C YA ON THE OTHER SIDE! :)


-


על היוצרות:

רונה גפן:
מפיקה מוסיקלית, אמנית סאונד וזמרת אנדרגראונד עצמאית. משתפת פעולה באופן תדיר עם מוסיקאים, כוריאוגרפים ואמנים מדיספלינות שונות ברחבי העולם. הקליטה והופיעה עם Mad Proffesor, יסמין גודר ועוד רבים. זוכת מלגות תמיכה והצטיינות נתיב (משרד רוה"מ, 2010), קרן יהושע רבינוביץ' (2006, 2007), קרן אמריקה-ישראל (2006) ו Berlin Music Board (במסגרת פעילותה ב Female:Pressure, 2013). הלחינה והפיקה מוסיקלית שירי ילדים במסגרת התוכנית בין-לאומית ללימוד אנגלית של ענקית ההוראה Brainpop. הפיקה והוציאה אלבום בכורה (Bilono 2008), מיני אלבום (The Emancipation of Mitzy 2010) וEP
Just Fuck Me עם הלייבל השבדי Meerkat Recordings (2014).
www.ronageffen.com

הילית רוזנטל:
מלחינה ומעבדת מוסיקלית להצגות בתיאטראות ברחבי ישראל כגון "הבימה", "סמינר הקיבוצים", "אורנה פורת" ועוד. זוכת פרס ההלחנה להצגות ילדים ונוער בהצגה "הרפתקאות בקרקס" (2009) ומועמדת לפרס התיאטרון הישראלי בהלחנת המוסיקה להצגה "לילה טוב אמא" (2013). הלחינה את הפסקול לסרט הדוקומנטרי "לחיות או למות באנטבה" ששודר בטלוויזיה הישראלית והקנדית.
מעצבת סאונד לאפליקציות ומוסיקה לתשדירים באינטרנט.
www.hilitness.wix.com/hilitmusic

אן שטרייכמן:
מפיקה מוסיקלית, DJ, ונגנית קלידים מוערכת, מתגוררת כיום בניו יורק. ניגנה והופיעה עם אמנים ישראלים מהשורה הראשונה כגון אסף אמדורסקי, רוני סופרסטאר, מירב פלדמן ועוד רבים על הבמות הגדולות והחשובות בארץ. אן שטרייכמן הינה DJ מוכרת בחיי הלילה של תל אביב וניגנה במועדונים ובבארים המובילים בעיר. אן חברה בהרכב הפופ האלקטרוני "מאנצ" בו היא כותבת ומפיקה מוסיקלית.
היתה חברה בהרכב NO_Moon וביחד עם חבריה להרכב הפיקה רמיקס רשמי לטוני ברקסטון ששוחרר ב Atlantic Records ורמיקס ל Tj Flayerz שיצא ב Onelove Music.
הלחינה וניגנה קלידים בתוכנית האירוח של אברי גלעד בערוץ 2 בשנת 2010.
www.annstreichman.com


על האמנים המשתתפים:
העיבוד הבימתי לאופרה האלקטרונית !STRIKE מאגד אמנים פורצי דרך ממדיות שונות.

דנה גרייס ווינדזור - וידאו ואנימציה:
אמנית גרפית ישראלית המתגוררת בניו יורק, משלבת בעבודותיה וידאו, אנימציה קלאסית וטכניקות אילוסטרציה מדוייקות ומלאות בפרטים. עבודותיה המרשימות והסוחפות מתפרשות על טווח אסוציאציות והקשרים רחב - מנושאים פוליטיים וחברתיים ועד מיניות נשית.
www.Dannagracewindsor.tumblr.com


יוחאי מטוס - עיצוב תאורה:
חי ועובד בתל-אביב. בוגר ‘בצלאל’ האקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים.
עבודותיו של מטוס עוסקות במרחב הציבורי ובהגדרתו. מטוס משתמש הן בגלריה והן ברחובות כמצע
למשחק וחיפוש אחר נקודות המפגש ביניהם.
הדימויים הפשוטים והבסיסיים בעבודותיו שאובים מחיי היומיום ומתרבות עכשווית ועתיקה.
בעזרת ‘אייקונים’ תרבותיים פּופּיים, לעיתים אף קיטשיים, מטוס מבקש לגעת שוב ברומנטיקה,
באותנטיות וברגשות אבודים - מציע דרך פשוטה ואולי מנחמת להתמודד עם מחלת התרבות העכשווית - הנכות הרגשית.
מטוס הציג תערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות בישראל, אירופה, אמריקה הלטינית, יפן וארצות הברית.
www.yochaimatos.com


יואב אדמוני - עיצוב תפאורה:
אמן רב-תחומי, עוסק בפיסול ומיצג בדגש על המרחב הציבורי.
בוגר תואר שני בתוכנית לאמנות במרחב הציבורי באוניברסיטת הבאוהאוס בוויימאר, גרמניה (2014)
בוגר תואר ראשון במחלקה לקרמיקה וזכוכית, התמחות בפיסול באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ירושלים (2009). עבודותיו נעות על הסקאלה שבין מיצג מושגי חברתי-פוליטי אשר מגיב לאתר ספציפי לבין פיסול ומיצב אשר עוסק לעיתים קרובות בדימוי טבעי, בחיקוי שלו או בהיתוך שלו יחד עם אובייקט בייתי. הציג במספר תערוכות קבוצתיות ופרויקטים בישראל ובעולם, בין השאר בבוסניה הרצגובינה, גרמניה, קנדה, ארצות הברית ומקסיקו.
www.yoavadmoni.com


דריה קרסנובה - עיצוב תלבושות:
מעצבת אופנה, מאיירת ובעלת מותג הקוטור-לאנז'רי Si Señor. עבדה עם כוריאוגרפים, רקדנים, סטייליסטים וכלות. אהבתה הגדולה למוסיקה ולצבעים משתלבת עם תשוקתה לאופנה ולעיצוב בגדים על מנת ליצור פריטי לבוש יחודיים ובולטים.
www.vimeo.com/113008759


לילה קלינגר - עוזרת עיצוב תפאורה:
טקסטילאית קווירית, מתמחה בסריגה ומפנטזת ברקמה. מתעסקת במלאכות יד טקסטיליות כמחקר של משלחי יד נשיים והמניפולציה שלהם בהקשרים מודרניים וקווירים. משלבת בעבודותיה בין חומרים רכים וטכניקות מסורתיות לבין דימויים של גופים שחורגים מספקטרום המותר והרצוי.
www.instagram.com/violetmenace


רחל זינדר וטובי דיקמן - בימוי:
זינדר ודיקמן הם בני זוג אשר עובדים ויוצרים ביחד משנת 2001. שניהם למדו את אמנות התיאטרון באונ' ת"א וסיימו את לימודיהם בהצטיינות. הקימו ביחד כמנהלים אמנותיים וכבמאים את "מעבדתרבות" – תיאטרון אוונגרדי , אלטרנטיבי ומקורי שזכה בעקבות פועלו המשמעותי בשדה התיאטרון לתמיכה של מנהל התרבות של ישראל ומפעל הפיס. יצרו שלוש עבודות גדולות במשותף ועוד עבודות רבות לחוד שזכו לשבחים ולפרסים רבים. בין השנים 2009 – 2012 כיהן דיקמן בוועדה האמנותית של "פסטיבל עכו" – הפסטיבל לתיאטרון האלטרנטיבי הגדול והחשוב בישראל. השניים נחשבים ליוצרי פרינג' מוערכים ומשמעותים בשדה תיאטרון הפרינג' הישראלי. דיקמן שימש כמרצה בחוג לתיאטרון של אונ' חיפה 2006-2008 וכמרצה בכיר במסגרות תיאטרון נוספות וזינדר עבדה כבמאית קבוצות נשים ויצירה עם אוכלוסיה מיוחדת.


מחיר: 90 ש''ח

כרטיסים


קישורים

רונה גפן, הילית רוזנטל ואן שטרייכמן
אוזןבר




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות