משינה - אהוד בנאי, משינה, אהוד בנאי
קרדיט: יח"צ

הופעה: משינה - אהוד בנאי

משינה, אהוד בנאי




ז'אנר: רוק
תאריך:
מקום: היכל התרבות תל אביב, הוברמן 1, תל אביב יפו, 03-5289163
מחיר: 245 - 270 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של משינה, אהוד בנאי
עוד הופעות ב-17/02/2015
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


שוקי וייס ושילוח הפקות שמחים להציג ,

משינה – אהוד בנאי
נפגשים בסיבוב 2015: המופע המשותף

17+18 בפברואר 2015, היכל התרבות, ת"א

גורלם של אהוד בנאי ומשינה נקשר זה בזה בטבעיות כבר בתחילת דרכם – להקת הרוק הכי ישראלית, ומשורר הרוק העברי המרגש, השירים של שניהם מזמן הפכו לחלק מאבני היסוד של הרוקנרול הישראלי.

ב- 2007 נפגשו שני האמנים ,למופע משותף, חגיגה של למעלה משעתיים עם כמה מהשירים, המרגשים והבועטים במוסיקה הישראלית.

המופע "נפגשים בסיבוב" זכה לשבחים בכל רחבי הארץ, ולקח את משינה ואהוד מפארק תמנע לירושלים, מקיסריה לתל אביב – עם למעלה מ- 40,000 איש שזכו לראות את המפגש המיוחד.
הדיאלוג בין שני האמנים נמשך לאורך כל השנים. וכך גם השאלה "למה אתם לא עושים עוד הופעה משותפת?", וכעת 7 שנים מאוחר יותר, הם נפגשים שוב בסיבוב.

אהוד בנאי: "להיפגש בסיבוב עם משינה זו שמחה גדולה. ובפעם השנייה אפילו השמחה כפולה. בפגישת העבודה הראשונה שעשינו לפני הסיבוב הקודם, דיברנו על כך שנחלק את הערב בינינו ואחר כך נעשה קטע משותף. מהר מאוד הסתבר שהקטע המשותף יימשך לאורך המופע כולו. החיבור המוסיקלי והאנושי היה כל כך כיפי ומוצלח שלא מצאנו סיבה להיפרד. כתריסר נגנים על הבמה בחגיגה של צליל וקצב, עם שירים מכל האלבומים ומכל התקופות. החיבור הנפלא הזה מחזיר אותי שוב אל נקודת ההתחלה, לקראת סוף שנות השמונים, הרגע שבו "רכבת לילה לקהיר" יוצא לאור, "עיר מקלט" בעקבותיו, משינה מזמינים אותי להיות אורח במופע הפארק הראשון שלהם, וכשאני יורד מהבמה אני מבין שמשהו בחיי עומד להשתנות. ומאז הקשר הולך ומעמיק, עם נקודות מפגש בלתי נשכחות כמו פסטיבל הבלוז בנמל חיפה, מפוחית ב"לילה בעיר" מתוך "מפלצות התהילה", סיבוב ההופעות המשותף לפני שבע שנים, ועכשיו, מפגש חדש ב2015, עם שמחת התחדשות ואהבה רבה".

יובל בנאי: "החיבור בין משינה לאהוד הוא חיבור טבעי. מתחילת הדרך בשנות השמונים כבר אז השתלבו הדרכים בנינו. אהוד נרתם לעזרה בכתיבת רכבת לילה והתארח במופע של משינה בפעם הראשונה ומאז הכל כתוב בספרי הרוקנרול הישראלי. 'משינה ואהוד' זורק אותי לדילן אנד דה בנד לניל יאנג ופרל ג׳אם ולעוד חיבורים גדולים ברוק. אהוד מביא את קסם המילים, את המקום, את החיבור לשורשים ומשינה מביאה את הכישוף, הדרייב ואת השירים שמספרים את הסיפור של כולנו. האנסמבל הגדול על הבמה נותן לי תחושה של התחדשות וזורק את השירים של כולם למקומות שהם עוד לא היו. חבורה גדולה של חברים שמנגנים בשביל ליהנות מהרגע. כיף לשיר קצת אהוד בנאי וכיף לי לשמוע את אהוד שר משינה. החיבור המשפחתי ביננו מאפשר לנו לנגן גם שיר של אבא שלי, מה שמרגש אותנו מאד. נפגשים בסיבוב הפך לדבר שאנחנו מחכים שיקרה וכבר בחזרות על נפגשים בסיבוב 2 יש פינטוזים על עוד עשר שנים קדימה. אז כמו שאומרים אצלנו – נפגש בסיבוב".

ב- 17 ו 18 בפברואר ייפגשו אהוד בנאי ומשינה בהיכל התרבות בתל אביב, למופע משותף. הקהל יזכה לחוות 12 מוזיקאים על הבמה מבצעים את כל השירים הנצחיים: מבלוז כנעני, כוכבים, יוצא לאור, נגעה בשמיים , עגל הזהב, אהובתי, דויד ושאול, אין מקום אחר, כולם יודעים, רכבת לילה לקהיר, א יידשע רסטהמאן, זמנך עבר, ג'מלי פורוש , להתראות נעורים שלום אהבה ועוד רבים וטובים.


מחיר:
270 ש''ח
245 ש''ח


כרטיסים


קישורים

היכל התרבות תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות