הופעה: Useless ID

Useless ID




ז'אנר: רוק
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 63 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של Useless ID
עוד הופעות ב-04/12/2014
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


 Useless ID
 חוגגים 20 שנה


להקת הפאנק הותיקה שנוסדה בחיפה בשנת 1994, חוגגת 20 שנים של פעילות בינלאומית משגשגת במופע חגיגי במועדון בארבי בתל אביב, עם אורח מיוחד מאוד! (הפרטים בהמשך).

מופעים פותחים: Man alive & Kids Insane
פתיחת הדלתות- 20:30, תחילת המופע- 22:00 כרטיסים: 63 ₪/ 70 ש"ח בקופה


להקת יוסלס איי.די, מלהקות הפאנק הותיקות והמובילות בישראל ובעולם, הוקמה בשנת 1994 בחיפה

על ידי 4 חברים, אז בגילאי 17-20. לאחר 5 שנות פעילות ומספר סיבובי הופעות מצליחים ברחבי העולם

חתמה הלהקה על מיסוד הקריירה הבינלאומית שלה בלייבל "קונג פו" (המייצג בין השאר את Blink 182, The Ataris, Josh Fresse מ- NIN ועוד), בתיווכו של כריס רואו מ"האטריז" שהקליט עמם אלבום משותף וגם הפיק

עבורם אלבום נוסף. בשנת 2012 חתמו יוסלס בלייבל Fat Records (המייצג בין השאר את NOFX).

ב-20 שנים הספיקו יוסלס איי.די להוציא 8 אלבומי אולפן מהודקים עם מפיקים בינלאומיים נחשבים, מכריס רואו ועד ביל סטיבנסון (בקצב של אלבום בכל שנתיים), עוד 8 אלבומים משותפים עם אמנים בינלאומיים אחרים, מגוון שירים והפקות משותפות עם יוצרים מקומיים (מוקי, דן תורן, אביב גפן) ו-DVD דוקומנטרי אחד, לערוך עשרות סיבובי הופעות ולשמר עדת מעריצים בארה"ב, יפן וברחבי אירופה. הם השתתפו בסרט "שנת אפס" זוכה פרס אופיר לפסקול (אותו הם גם כתבו), בו שיחקו את להקת "דאדא" יחד עם אוהד פישוף מנושאי המגבעת, בסרט הדוקומנטרי "חצוצרות יריחו" על סצנת הפאנק הישראלית, וגם נבחרו להנחות את תכנית הנוער "אקזיט" בערוץ "הוט".



מזה 20 שנה ועד היום שמרה הלהקה על הרכב נגנים כמעט מקורי: יותם בן חורין (סולן, בס), ישי ברגר (גיטרה) וגיא כרמל (גיטרה), כאשר את עמדת המתופף איישו מספר מתופפים משתנים, האחרון שבהם (יונתן חרפק) הוחלף על ידי גדעון ברגר, אחיו הצעיר של ישי, אשר משמש כמתופף הלהקה בשנתיים האחרונות. יוסלס איי.די היא מחלוצות הייצוא המוזיקלי של ישראל לעולם ומהמובילות והמוכרות שבהם. הילדים שהיו כשהתחילה הלהקה לפעול כבר התבגרו ב-20 שנים, אך המוזיקה שלהם נשארת צעירה, בועטת ומשובחת מתמיד.


"במהלך הזמן 'יוסלס' הצליחה ליצור רפרטואר אדיר של צלילים ומילים, יצירות שהפכו לשירים מאוד יפים...

היא תיקח אתכם לרגעים החשובים בחייכם, אלה התמימים שחלפו ואלה הסופר רציניים. היא תגרום לכם לכיף אדיר ובאותה מידה אולי גם לחוש לא בנוח בכיסא. היא תגרום לכם לחשוב על עצמכם. וזה הכי חשוב". (אור ברנע, ווינט)



"כשמאזינים למוזיקה של יוסלס איי די, למהודקות שבה, לאופן המרשים שבו הלהקה הזו וויתרה על המילה 'בית' בכל מובן שלו בשביל אוטובוס מקרטע, מבינים שהפאנק האמיתי של יוסלס הוא בכלל לא במוזיקה. הוא בחיים עצמם". (עינב שיף, וואלה)



"חברי 'יוסלס' כמעט תמיד נשמעים מצוין: חדים, מדויקים, מתואמים, סוחפים. זה לא מפתיע. כבר יותר מ-10 שנים שהם חורשים את ארצות הברית ומופיעים לפעמים 20 ו-30 פעמים בחודש, שזה בערך מספר הפעמים הממוצע שלהקה ישראלית מופיעה בשנה". (בן שלו, הארץ)



"וזהו בעצם רוק'נרול משובח. שירים קצרים, מהירים, אנרגיה. אין כמעט מקום לסולואים, ולהפגנות אגו של הנגנים, שהם בדרך כלל מצוינים אחד אחד. זהו רק רוקנ'רול ואני אוהב את זה". (יואב קוטנר)



מחיר 63 ש"ח במוקדמת/ 70 ש"ח בקופה


מחיר: 63 ש''ח

כרטיסים


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות