סיבוב הופעות ארצי לאלבום החדש "עיר ובהלות", דודו טסה
קרדיט: יח"צ

הופעה: סיבוב הופעות ארצי לאלבום החדש "עיר ובהלות"

דודו טסה




ז'אנר: ים תיכוני
תאריך:
מקום: זאפה תל אביב, מנחם בגין 144, תל אביב יפו
מחיר: 124 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של דודו טסה
עוד הופעות ב-03/09/2014
עוד הופעות בז'אנר ים תיכוני
עוד הופעות בזאפה תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


* מחיר כרטיס כולל עמלות מכירה
 
עבור רבים מבין חובבי המוסיקה הים תיכונית יזכר דודו טסה כילד הפלא ששר את הלהיט "אני שר". הוא הקליט את השיר הזה כשהיה בן 13 בלבד לאלבומו אוהב את השירים (1990). האלבום הפך לשלאגר היסטרי וטסה זכה לאין ספור הצעות ממפיקים ואמרגנים. טסה שכתב והלחין לא מעט משיריו, גרם לילדים רבים לפצוח בשיר בניסיון לחקות את ההצלחה, אבל הוא לא המשיך להקליט אלבומים נוספים כילד. טסה נולד ומתגורר בשכונת התקווה בתל אביב.  

במרוצת השנים הוא הפך לאחד מנגני הגיטרה המבוקשים בהופעות ובהקלטות. הוא ניגן בהופעות ובהקלטות עבור אמנים כריטה, רמי קלינשטיין, אביהו מדינה, אריאל זילבר, דפנה ארמוני, אייל גולן, זהבה בן, רינת גבאי, רוני אחיאל ואחרים, הופיע במופע "סילסולי היובל" והיה חבר להקת נאש דידאן (להקה אתנית שהתפרקה זה מכבר, וניסתה לשמר את השפה הארמית) בפרויקט "המדינה בג'אננה" שם הופיע תחת השם "צ'קולקו".

הוא כתב, הלחין והחל לעבוד על הפקה שתציג את איכויותיו כזמר בוגר. אלבומו יותר ברור (2000) זכה לתשבחות רבות. באלבום הוא ביצע מוסיקה שונה לחלוטין ממה שהציג כילד. אם בעבר הוא ביצע מוסיקה מזרחית של ממש, מטורקיה, ספרד ויוון, הרי שביותר ברור נשמע טסה מערבי לגמרי. גיטרות בסיגנון פינק פלויד, אוירה שמזכירה יוצרים כשלמה גרוניך, מתי כספי ואמנים ישראלים אחרים, לצד סילסולים ייחודיים ונגיעות אתניות. את האלבום הוא הפיק מוסיקלית וכלכלית בעצמו, לאחר שלא מצא משקיעים. הוא יצר את הפסקול לסרט הטלוויזיה "בוצ'צ'י" בו הוא גם מופיע בתפקיד אורח. בשנת 2001 השתתף טסה בנגינת גיטרות ושירת קולות במופע המשותף של ריטה ורמי קלינשטיין.

בשנת 2003 הוציא טסה את אלבומו השלישי, מתוך בחירה, עליו עבד עם אבנר חודורוב כיועץ. הסינגל הראשון מן האלבום היה "ולך מה זה עושה", השיר מ"בוצ'צי". הסינגל השני הפך ללהיטו הגדול ביותר. המדובר בחידוש לשיר "היה לי חבר, היה לי אח" (מ' יורם טהר לב, ל' יאיר רוזנבלום), שהוקלט במיוחד לשירותרום 2003. אחריו יצאו "באת עם השקט" ו"אני רץ".

ב-2004 הוציא טסה את בדיוק בזמן, אלבומו הרביעי, שכלל את הגירסה המצליחה ל"הלילה לא (עלית לי בזכרון)" שכתב מאיר אריאל ושהתפרסם בביצועה של ריטה. עוד באלבום, השיר "ימים צבעוניים", שמילותיו נלקחו מספרו של דר' סוס, "הימים הצבעוניים שלי", חידוש לשיר "אני גיטרה" שכתבה נעמי שמר לבני אמדורסקי. באותה שנה הוציא טסה כסינגל את "פוג אל נאחל", שיר עממי עיראקי שעיבד וביצע בפסקול סרטו של אבי נשר, "סוף העולם שמאלה".

ב-2006 הוציא טסה את אלבומו החמישי, לולה, עם שיר הנושא והסינגלים "כי ככה זה" ו"דבר פתוח".
בשנת 2010 הוציא דודו את אלבומו  "בסוף מתרגלים להכל" שיר הנושא של האלבום אשר הושמע אין סוף בתחנות הרדיו . באלבום ניתן למצוא גם את "איזה יום" שזכה להצלחה רבה והשמעות רבות הן בטלויזיה והן בתחנות הרדיו .  
בשנה האחרונה הוציא דודו טסה את "דודו טסה והכוויתים", שגרם לסנסציה והחזיר את המוסיקה העירקית לתודעה התרבותית הישראלית


מחיר: 124 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


וידאו



קישורים

דודו טסה
זאפה תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות