אירוע התרמה, שירי מימון, אמיר דדון, האחים גת, אסתר רדא, הבינלאומיות
קרדיט: יח"צ

הופעה: אירוע התרמה

שירי מימון, אמיר דדון, האחים גת, אסתר רדא, הבינלאומיות




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: היכל התרבות תל אביב, הוברמן 1, תל אביב יפו, 03-5289163
מחיר: 90 - 500 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של שירי מימון, אמיר דדון, האחים גת, אסתר רדא, הבינלאומיות
עוד הופעות ב-11/05/2014
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


קאי ווב, בן 10 מצפון הארץ, חולה בסרטן המוח וזקוק למימון עבור טיפול מציל חיים בגרמניה, 
לצורך כך התגייסו אמנים רבים דוגמת שירי מימון, אמיר דדון, האחים גת, אסתר רדא ועוד, בהפקה מוסיקלית של להקת הבינלאומיות- אשר יופיעו בהתנדבות באירוע מיוחד במינו שיתקיים בתאריך 11.5.14 באולם "היכל התרבות" בתל אביב, כאשר כל הסכום שייאסף ממכירת הכרטיסים יועבר לטובת הטיפול של קאי.
קאי ווב, ילד בן 10 ממושב אניעם בצפון הארץ אובחן כחולה בסרטן המוח כאשר היה בן 6. מאז ועד היום נלחמים קאי ומשפחתו במחלה הקשה ומחפשים ללא הרף טיפול שיציל את חייו של קאי. 
לאחרונה גילו הוריו של קאי טיפול ניסיוני בשם "אמיונותרפיה" שיכול לסייע לקאי לפצוח בחיים נטולי סרטן. עלות הטיפול הינה כ 250 אלף דולר, אורכו כשלוש שנים והוא מתבצע בגרמניה. עצם היותו של הטיפול ניסיוני משמעותו כי איננו ממומן על ידי קופות החולין בארץ והוריו של קאי מתקשים לגייס את הסכום הנדרש להצלת חיי בנם. 
מתוך כך, פנתה המשפחה ליוזמה חדשה בשם "בוא–תן", ארגון אשר שם לעצמו למטרה לקדם פלטפורמה חדשה וייחודית לגיוס תרומות; במסגרת הארגון ניתן דגש לפרסונליזציה ושקיפות של התרומה אשר מבטיחים כי כל הנתונים הינם שקופים לתורמים המודעים לכתובת התרומה, כמות התרומות והתורמים שהתגייסו למטרה ומידת הצלחת גיוס התרומות, כל זאת תוך שהם מתוגמלים בשי צנוע על תרומתם (בדומה לאתרים דוגמת קיקסטרטר ואחרים). 
במסגרת הפרויקט שזכה לשם "מעניקים לקאי חיים חדשים" גייס ארגון "בוא–תן" לקאי כ-100,000₪ דרך האינטרנט אך זה לא מספיק. על כן החליטו המשפחה והיזמים להפיק אירוע התרמה רחב היקף כדי לתת לקאי את הסיכוי לקבל טיפול ולהחלים. לטובת האירוע התגייסו אמנים מהשורה הראשונה דוגמת שירי מימון, אמיר דדון, האחים גת, אסתר ראדה, להקת הבינלאומיות ועוד שיופיעו בהתנדבות באולם "היכל התרבות" בתל אביב, שנתרם גם הוא ע"י עיריית ת"א-יפו.
 כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לטובת הטיפול של קאי. 


מחיר:
500 ש''ח
90 ש''ח


טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


קישורים

היכל התרבות תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות