יום חנויות התקליטים ב'מוסיקה נטו' עם הופעות, מוצרים בלעדיים ו-3 הופעות חינם!, רננה נאמן, עמית ארז, רותם בר אור
קרדיט: יח"צ

הופעה: יום חנויות התקליטים ב'מוסיקה נטו' עם הופעות, מוצרים בלעדיים ו-3 הופעות חינם!

רננה נאמן, עמית ארז, רותם בר אור




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: מוזיקה נטו, לונדון מיניסטורס, תל אביב יפו
מחיר: חינם

עוד הופעות של רננה נאמן, עמית ארז, רותם בר אור
עוד הופעות ב-19/04/2014
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


סמנו ביומנים: במוצאי שבת ה-19.4, בין השעות 19:00 ל-22:00, חנות 'מוסיקה נטו' הממוקמת בלונדון מיניסטור בתל-אביב (אבן גבירול 30) תקיים בפעם החמישית אירוע מיוחד לרגל חגיגות "יום חנויות התקליטים ההעצמאיות" המצוין באותו יום בכל רחבי העולם.

'מוסיקה נטו', אחת מהחנויות העצמאיות הבולטות והבודדות בישראל (שהשנה מציינת 20 שנה להקמתה!), היתה הראשונה לקיים את האירוע בישראל לפני 5 שנים, ולשמחתה, בעקבותיה הצטרפו לחגיגה חנויות נוספות.

'Record Store Day' הוא יום אחד בשנה, בו לקוחות ואמנים מגיעים לחנות הדיסקים העצמאית האהובה עליהם, במטרה להביע את תמיכתם ואהבתם.
אנו מתוכננים לקבל לא מעט סינגלים ותקליטים נבחרים שימכרו רק ליום זה, אבל לא נוכל לפרסם כאן מה יגיע, מכיוון שהכמות (מן הסתם) מאוד מוגבלת - אז כל הקודם זוכה!

כרגיל, האירוע יכלול גם מבצעים מיוחדים והופעות חינם של כמה מהאמנים האהובים עלינו במיוחד, אז פנו לכם את שבת בערב ובואו ליהנות מהאמנים, מהמבצעים ובכלל מהיום המיוחד הזה.

רשימת ההופעות, 19.4.2014 ב'מוסיקה נטו' (שימו לב: ההופעות יתחילו בדיוק בזמן הרשום)

20:00 - 20:30: רננה נאמן

רננה הנדלר נאמן היא זמרת אינדי-פולק מיוחדת, שגם כותבת, מלחינה ומנגנת בנבל. אלבום הבכורה שלה "שנסון לציון" זכה להמלצות חמות וגם ב'מוסיקה נטו' התלהבנו, עם הכרזה ש"מדובר באלבום הישראלי הכי טוב שיצא החודש": "זהו אלבום מאוד אומנותי, אינטימי ושקט, אך לרגע לא דכאוני. העבר הקלאסי של רננה ניכר לאורך כל האלבום האקוסטי ברובו (בולט "בואי לילה" עמוס הנבל), אבל ישנן גם נגיעות של רוק ואלקטרוניקה, ושווה להתעמק בטקסטים החדים שלה (ולפעמים החצופים, כמו ב-"נקודת ארכימדס"). היא מזכירה לעיתים את אפרת גוש, לפעמים את ירונה כספי וב-'Out Loud' (היחיד והנפלא באנגלית) אפילו מאוד את רג'ינה ספקטור"…

20:30 - 21:00: עמית ארז

למרות שלא צריך להציג אותו, עמית ארז הוא מהיוצרים המובילים בסצינת הפולק והאינדי התל אביבי . הוא גם סולן להקת The Secret Sea, שלאחרונה התקבלה לפסטיבל פרימוורה בספרד. בסוף שנה שעברה יצא האלבום של 'The Secret Sea', שמייד נבחר לאלבום החודש של 'מוסיקה נטו'. זה מה שכתבנו עליו: "איך לעזאזל הוא עושה את זה? לעמית ארז יש כישרון בלתי מוסבר לייצר מוסיקה על זמנית שהיא גם קליטה וגם מורכבת, גם אינטימית וגם עשירה, גם מקומית אבל לגמרי לא מכאן… אחרי שני אלבומים (וכמה אי.פיז) ממש משובחים תחת שמו, הוא החליט הפעם לזוז לרגע הצידה ולהוציא אלבום להקה, תחת השם הקסום 'The Secret Sea'. וכמו השם, גם האלבום נשמע כמו אגדה יפהפיה ומסתורית, שכששומעים אותה מדמיינים נופים ציוריים... ארז ממשיך ליצור שירי פופ מלנכוליים, מורכבים, עמוקים, מסתוריים וחורפיים – וכמה שהם יפים. נסיך האינדי הישראלי לקח צעד ענק קדימה עם אלבום עשיר ושלם".

21:00 - 21:30: רותם בר אור

את האירוע יחתום שם מבטיח במיוחד שרובכם עדיין לא מכירים, אבל זה רק עניין של זמן... רותם בר אור, סולן וכותב השירים של TheAngelcy המעולים ("גילוי מרעיש", כתב עליהם אורי זר אביב ב"הארץ"), יגיע לשיר שירים שלו ושל אחרים, או כל דבר אחר שיכול לקרות כשמישהו עומד בחדר עם גיטרה... באירוע תוכלו גם לרכוש את ה-EP הנפלא של האנג'לסי שלא ניתן להשיג בחנויות.


מחיר: חינם


קישורים

מוזיקה נטו
דף האירוע בפייסבוק




האירוע הזה מופיע בפייסבוק. היכנסו באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם כדי לראות את רשימת המשתתפים.


האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות