תגלית הגרוב במופע לוהט, אסתר רדא
קרדיט: יח"צ

הופעה: תגלית הגרוב במופע לוהט

אסתר רדא




ז'אנר: דאנסהול
תאריך:
מקום: זאפה תל אביב, מנחם בגין 144, תל אביב יפו
מחיר: 90 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של אסתר רדא
עוד הופעות ב-20/08/2014
עוד הופעות בז'אנר דאנסהול
עוד הופעות בזאפה תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


* מחיר כרטיס כולל עמלות מכירה

אסתר רדא, מהמוסיקאיות המדוברות ועטורות השבחים של התקופה האחרונה, משלבת במופע שלה השפעות של סול, אתיו-ג'אז, פאנק וגרוב אתיופי בלתי מתפשר בשילוב של שירים באמהרית, אנגלית ועברית. הלהקה שזוכה אף היא לשבחים מהמבקרים מונה 7 נגנים אימתניים, עם חטיבת קצב וכלי נשיפה.
הקול הנדיר, הקצב והגרוב שיצוקים בה באופן טבעי ולא מתאמץ וניצוצות הדיווה שפורצים מתוך נוכחות כנה ואמתית על הבמה, הצליחו במעשה קסם כמעט להפנט  עשרות אלפי מעריצים חדשים ואת רובם המוחץ של עיתונאי המוסיקה בארץ.
לאחר שהשמועה על כשרונה של רדא כבר פרצה את גבולות ישראל, עם סיבובי הופעות בינלאומיים הכוללים בין היתר הופעות בפסטיבל גלסטונברי, קליפ שמשודר בMTV  ו-VH1 ברחבי אירופה, חימום לאלישיה קיז בישראל ושיתופי פעולה עם אמנים בינלאומיים שבדרך, אסתר רדא ממשיכה לכבוש את לבבות הקהל בישראל, עם הופעות שהפכו כבר לשם דבר. אלבום הבכורה שכתבה והלחינה מצופה לצאת בחודשים הקרובים ונמצא בשלבי סיום, ושיר ראשון בשם  "No More"בהפקת תמיר מוסקט שוחרר כסנונית ראשונה.
רדא כובשת את במות ישראל והקיץ שלה עמוס בין הופעות בכל הארץ, לבין הופעות בפסטיבלים נחשבים כגון פסטיבל הג'אז של תל אביב, פסטיבל הג'אז של אילת, סאנביט, אינדינגב, זורבה ובנוסף היא גם האורחת המיוחדת של שלמה ארצי לקיץ 2013.
אסתר רדא – שירה / בן חוזה – גיטרה / מיכאל גיא – בס / ליאור רומנו – קלידים / דן מאיו – תופים / גל דהן – סקסופון / ינון פרץ – חצוצרה / מעיין מיילו - טרומבון
לערוץ היוטיוב הרשמי
לדף הפייסבוק
לעמוד הבאנדקאמפ לרכישת המוזיקה
"רדא משחקת על המגרש שבין הסול לבלוז, כשהיא מרופדת בנייר פצפץ פופי. בעולם אחר, טוב יותר, רדא היתה יכולה לשיר את נעימת הסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד. אלוהים יודע שיש לה את הקול המתאים, וחשוב מכך - כמה קלישאתי - הגרוב הנכון. "
עמי פרידמן, ז'ורנל
"...מי שמתעלם היום יחפש אותה מחר. קסם אישי וקול מזהיר, כזה ש"דה וייס" ו"כוכב נולד" היו מכתירים כבר היום לצמיתות ,על סול ג'אז – Fאנק, בהפקה משובחת כרגיל של הצוות סאבו וקותי"
יהודה נוריאל, 7 לילות 
"רדא התגלתה כזמרת מעולה - קול מושלם, חיתוך שירה נהדר שמגיע מעולם הסול השחור אבל לא נשמע כמו חיקוי של מישהי אחרת, הופעה בימתית שהמלה “כובשת” לא מתחילה לתאר אותה"
בן שלו, הארץ 


מחיר: 90 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


וידאו



קישורים

זאפה תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות