הופעה: FOREIGNER

Foreigner




ז'אנר: רוק, פופ
תאריך:
מקום: היכל הספורט רוממה, דרך פיק"א, חיפה
מחיר: 249 - 349 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של Foreigner
עוד הופעות ב-26/03/2014
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בחיפה

הוסף לאאוטלוק


להקת "Foreigner" המיתולוגית בהופעה בישראל
לאחר ששלהבו את הקהל בארץ בשנות ה-80, הרכב הפופ-רוק הבריטי-אמריקני המצליח ישוב לישראל עם כל הלהיטים הגדולים, שכבר הפכו להמנונים בלתי נשכחים: "I Want to Know What Love Is""I don't want to live without"," " Waiting for a Girl Like You,"Cold as ice ", "Feels like the First Time", Juke box hero"" והרשימה עוד נמשכת.
להקת פורינר נוסדה ב- 1976 על-ידי הגיטריסט והמפיק המוסיקלי מיק ג'ונס, ולמעלה מ-30 שנה לא הפסיקה לפעול, מכרה כ-75 מיליון אלבומים (כשעשרה מהם הגיעו למעמד של מולטי-פלטינום), כבשה עשרות פסגות במצעדי הרדיו באמריקה ובאירופה, והרעידה את קהל אוהדיה בהופעות מחשמלות חובקות עולם. בשנת 2012 זכו חברי הלהקה בבאזז מחודש כשמספר משיריהם נכללו בפסי הקול של הסרטים "Rock Of Ages", "מגי'ק מייק" ו"פיץ' פרפקט".השנה זכה ג'ונס, הפרונט-מן של ההרכב, להיכנס למוזיאון היכל התהילה של הרוקנרול (Rock and Roll Hall of Fame) בין השאר בזכות עבודתו ככוכב וכמפיק מוסיקלי של אמנים דוגמת אריק קלפטון, ואן היילן ובילי ג'ואל. כמו כן, זכה ג'ונס בפרס האמי, גלובוס הזהב וכן בפרס הבריטי היוקרתי "Ivor Novello" על כתיבת הפסקול לסרט "סטיל קרייזי", שגולל את סיפורה של להקת רוק וותיקה שמחליטה להתקמבק.
חברי הלהקה הם: קלי הנסן (סולן), מיק ג'ונס (גיטרה, פסנתר, קולות), ג'ף פילסון (בס), טום גימבל (סקסופון, גיטרה, קולות), מייקל בלושטיין (קלידים) וכריס פרייזר (תופים).
26/3 היכל הספורט רוממה, חיפה


מחיר:
299 ש''ח, רמה 5
249 ש''ח, רמה 6
349 ש''ח, רמה 4

כרטיסים





האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות