"שמע" - סיבוב הופעות ארצי, קובי אפללו
קרדיט: יח"צ

הופעה: "שמע" - סיבוב הופעות ארצי

קובי אפללו




ז'אנר: רוק
תאריך:
מקום: זאפה הרצליה, מדינת היהודים 85, הרצליה, *9080
מחיר: 119 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של קובי אפללו
עוד הופעות ב-05/12/2013
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בזאפה הרצליה
עוד הופעות בהרצליה

הוסף לאאוטלוק


עם הגעת אלבומו השלישי - "שמע", למעמד אלבום זהב, קובי אפללו בסיבוב הופעות ברחבי הארץ. אפללו, מלווה בנגניו, כובש את הבמה עם טקסטים עוצמתיים ומרגשים, עם שירים נוגעים ללב מאלבומו האחרון ומאלבומיו הקודמים, בעיבודים חדשים ובהפקה מושקעת וייחודית שהופכת את המופע לחוויה תוססת, מרגשת ,ובעיקר בלתי נשכחת...
במופע מבצע קובי את מיטב הלהיטים  מכל  האלבומים: שמרי עליי, בא מן השתיקה, ים הרחמים, מה שהלב בחר, צחורת כנף,שיר געגועים, מכתב לאחי ועוד רבים וטובים..
מאחורי אפללו כבר שלושה אלבומים מצליחים, שניים מהם הגיעו למעמד פלטינה, והשלישי לאלבום זהב. אלבומיו הנפיקו להיטים רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדו כאחד מהזמרים והיוצרים  הטובים והמוערכים בישראל.
מן הביקורות:
"קובי אפללו מצליח לחבר קצוות של המוזיקה הישראלית למשהו שהוא שלו, סגנון המזוהה איתו. מתבונן פנימה ושר "על החיים". יש לו עומק, יש לו הומור, יש לו רגש, יש לו יכולת לענג קהל ויש לו את הנתונים להיות בעתיד אחד האמנים המצליחים בארץ..."                      (אסף נבו MAKO)
 
"זמר של נשמה יתרה, יפה נפש בלי מרכאות, פשטות של חכמת חיים ארצית.. במופע קיבלנו כמעט הכל: את הסלסול שתואם את השפה הפיוטית האסתטית המתנגנת, את המצלול המדוייק שחובר לסלסול הכל כך מיוחד- אקזוטי- מזוכך שלו, את הבלתי אמצעיות והפשטות היפה ואת ההומור הלא מאולץ. שילוב כזה חייב להוביל אל קונצנזוס המיינסטרים, לגבור על מוצרי אינסטנט ולהוביל אותו לאמפי הרומאי הגדול..."
  (יוסי חרסונסקי)


מחיר: 119 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


וידאו



קישורים

קובי אפללו
זאפה הרצליה




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות