John Grant
קרדיט: יח"צ

הופעה: John Grant

John Grant




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 159 ש"ח

עוד הופעות של John Grant
עוד הופעות ב-19/11/2013
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


John Grant
ג'ון גרנט
מגדולי המשוררים והזמרים שהנפיקה תרבות האאוטסיידרים של ארה"ב בעשור האחרון, מהיוצרים החשובים והמשפיעים וללא ספק בעל הסיפור האישי-אנושי המרתק מגיע לראשונה לת"א לרגל אלבומו השני "Green Pale Ghosts".

ביום שלישי
תאריך: 19.11
פתיחת דלתות: 21:00
מחיר מוזל: 159 ש"ח
בארבי תל אביב.

ג'ון גרנט, אישיות אייקונית בקהילה הגאה, ומכותבי השירים החשובים של העשור האחרון אף שעד לא מזמן הוא כלל לא ידע שהוא כזה. הוא יוצר אישי ורגיש, כותב טקסטים שהם עצובים ומרירים, שירים שנונים ואמיצים שעוסקים במצב הנפש, מיניות, הומופוביה וביקורת על התרבות האמריקאית.

הוא גדל בדנבר, קולורדו שם הקים את להקת The Czars שפעלה כעשור והוציאה 6 אלבומי אולפן, האחרון שבהם היה באופן סמלי 'Goodbye' מ-2004.
לאחר שהלהקה התפרקה גרנט פרש מעולם המוזיקה, התמכר לטיפה המרה והפך במהרה לאלכוהוליסט. בהמשך התמכר לסמים קשים שהובילו להרס עצמי ונסיונות התאבדות .עם הזמן הוא עבר לניו יורק, עבד כמלצר, עבר גמילה וחזר לסורו.
אך מה ששינה את חייו היה מפגש אקראי עם כמה ממעריציו השרופים- חברי להקת מידלייק אשר הכריחו אותו להקליט עמם , כאשר הם מופקדים על הנגינה, ההפקה והעיבודים בכל השירים.
האלבום "queen of Denmark" שיצא ב-2010 נחשב לאחד מהאלבומים הטובים של אותה שנה, ואף זכה לתואר אלבום השנה של המגזין מוג'ו.
שנה אחרי צאת האלבום התברר לו שהוא נשא HIV ובאופן אירוני דווקא הידיעה על היותו חולה איידס החזירה לו את הרצון לחיות. הוא עבר לגור באיסלנד והחל להקליט שם את אלבומו השני "Green Pale Ghosts" מסע בין בלדות פסנתר עם נגיעות אלקטרוניקה וטכנו אפלולי בהפקתו של בירגיר טורינסון מההרכב GUSGUS, כאשר על קולות הרקע הופקדה שינייד אוקונר (מעריצה ותיקה שגם אחראית לקאבר לשיר הנושא מהאלבום הראשון). האלבום נקלט יפה ואף הנפיק להיט לרדיו BBC6.
זאת תהיה הפעם הראשונה של גרנט בישראל. הוא יגיע אלינו בסוף סיבוב ההופעות האירופאי שלו, מלווה בלהקה מלאה. בשבוע שעבר התבשר שהוא מועמד לפרס ה "Q" היוקרתי ויתמודד מול דייויד בואי, ארקטיק מאנקיז על תואר אמן השנה ואלבום השנה.
מיקסטייפ: http://www.mixcloud.com/Izebra/john-grant-essential-mix/
הפקה: נרנג'ה (יות' לאגון, דניאל ג'ונסטון ) ו icp concerts (לייארז, מרקורי רב)


מחיר: 159 ש''ח


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות