הכוכבת היהודיה אמריקאית תופיע בקיסריה, רג'ינה ספקטור
קרדיט: יח"צ

הופעה: הכוכבת היהודיה אמריקאית תופיע בקיסריה

רג'ינה ספקטור




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: אמפי קיסריה, קיסריה
מחיר: 199 - 350 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של רג'ינה ספקטור
עוד הופעות ב-24/08/2013
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בקיסריה

הוסף לאאוטלוק


20:00 פתיחת דלתות
21:00 מופע פתיחה
21:30 מופע מרכזי
ר'גינה ספקטור היא אחד השמות הגדולים שיצאו מניו יורק. אחרי שהופיעה בפסטיבלים הגדולים בעולם ובפני הנשיא אובמה ורעייתו, רג'ינה ספקטור הידועה כחובבת ישראל תגיע למופע ענק יחיד בקיסריה במסגרת סיבוב ענק שעובר בפסטיבלים הגדולים באירופה. זהו ביקורה השני בארץ אחרי שב 2007 אזלו כל הכרטיסים להופעותיה כאן. 
ספקטור נולדה ברוסיה ב 1980 והחלה בלימודי נגינה קלאסית על פסנתר בגיל צעיר מאוד. בילדותה שמעה מוזיקה קלאסית לצד להקות כמו הביטלס וקווין. בעידן הפרסטרויקה היגרה עם הוריה לארה"ב לאחר שחוו גילויי אנטישמיות, רג'ינה נאלצה להותיר את פסנתרה מאחור ועם הגעת  המשפחה לברונקס למדה אצל פרופסור סוניה וורגס והתאמנה על פסנתר במרתף בית הכנסת השכונתי. שורשיה הרוסים והיהודים הם חלק מהותי ביצירתה הייחודית שלאורך השנים סטתה מהמוזיקה הקלאסית לאיזורי ההיפ הופ, רוק ועוד.
היא למדה הלחנה במשך ארבע שנים בקונסרבטוריון של פרצ'ס קולג', סיימה בהצטיינות ב 2001 והחלה להופיע בניו יורק עם שיריה כשהיא זוכה מהר מאוד לתשומת לב ומוכרת בהופעותיה שני אלבומים בהפקה עצמית. במקביל פתחה את הופעותיהם שלThe Strokes, Kings of Leon  ועוד. ב 2004 הבחינו ב Warner Brothers בכישרון העולה והיא הוחתמה על חוזה ב Sire Records שם יצא ב 2003 אלבומהSoviet Kitsch  שהחל את מסע ההצלחה שלה. את האלבום הפיק גורדון רפאל שעבד עם The Strokes. היא המשיכה את הנסיקה עם "Begin to Hope" ב- 2006 שהגיע למעמד אלבום זהב בארה"ב ולרשימת עשרים האלבומים הגדולים של השנה. האלבום כלל את הלהיטים: "Fidelity", "Samson", "On the Radio"  ו – "Better". היא זכתה לתשומת לב בינלאומית כשהקליפ לשירה Fidelity זכה ללא פחות מ 200,000 צפיות תוך יומיים, השיר היה ללהיט ענק בישראל. באותה שנה היא נבחרה כאמנית הבאה שצריך להכיר של ערוץ המוזיקה VH1. "Us" כיכב בסרט "500 ימים עם סאמר" ובפרסומת לרשת הטלוויזיה Sky הבריטית ונהפך ללהיט רדיופוני בתחנות קולג' ברחבי ארה"ב. "The Call" סגר את הסרט "סיפורי נרניה: הנסיך כספיאן" ושירים אחרים שולבו בסדרות "Girls" ו "האנטומיה של גריי", בקמפיין של MTV ועוד. 
היא ידועה בסגנון נגינתה האישי, יוצא הדופן והאקלקטי. המנעד הקולי שלה רחב ביותר והיא מרבה להשתמש בטכניקות בלתי שגרתיות בהופעותיה והקלטותיה לרבות ביט בוקס, זמזומים ועוד. היא התברכה בכריזמה בימתית בולטת ובשנים האחרונות היא מופיעה על במות הפסטיבלים הגדולים בעולם לרבות rock wechter, לולהפלוזה, קואצ'לה, גלסטנברי ועוד. פיטר גבריאל הקליט גירסה לשירה "Apres Moi"  ב 2010, ועוד באותה שנה הופיעה ספקטור בפני הנשיא אובמה ורעייתו מישל בבית הלבן. אלבום ההופעה החיה הראשון של ספקטור הוקלט וצולם בלונדון באולם Hammersmith Apollo האגדי ושוחרר ב – 2010. ב 25 למאי 2012 יצא האלבום גורף השבחים והסופרלטיבים "What we saw from the cheap seats" שהוכיח באופן שלא ניתן לערער עליו כי יצירתה הבינלאומית, חוצת הז'אנרים והגבולות של ספקטור רק הולכת ומשתבחת עם השנים. האלבום קודם במסגרת שיתוף פעולה יוקרתי בין הזמרת לבין חברת Apple  שהציגה אותו באייפודים שלה בכל חנויות istore. על הבאתה של רג'ינה לארץ אחראי כרמי ווטרמן שחתום גם על הגעתם של ברט בכרך וגל קוסטה הארץ לישראל בשיתוף קבוצת הזאפה.
 


מחיר:
350 ש''ח
199 ש''ח

טלפון לרכישת כרטיסים: 037626666
כרטיסים


קישורים

דף האירוע בפייסבוק




האירוע הזה מופיע בפייסבוק. היכנסו באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם כדי לראות את רשימת המשתתפים.


האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות