אביגייל רוז - הפרעות, אביגייל רוז
קרדיט: יח"צ

הופעה: אביגייל רוז - הפרעות

אביגייל רוז




ז'אנר: רוק
תאריך:
מקום: האיזור, הרכב 13, תל אביב יפו, 054-4467240
מחיר: 70 ש"ח

עוד הופעות של אביגייל רוז
עוד הופעות ב-01/07/2013
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בהאיזור
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


אביגייל רוז הפרעות

ביום שני
תאריך: 1.7
פתיחת דלתות: 21:30
מחיר: 70 ש"ח

אביגייל רוז מוציאה לאור את אלבומה השלישי והמרענן – הפרעות. אלבום שנכתב דווקא ללא הפרעות, בתקופה שבה אביגייל האזינה ללא הרף למוזיקה חדשה וישנה ורקחה מגוון השפעות וסגנונות לכדי אלבום קונספט עם סאונד מאוד ייחודי. אם תרצו, אלבום בוטיק אשר יוצא בימים אלו במהדורה מוגבלת, ממוספרת וחתומה שתימכר בהופעות ובדף הפייסבוק בלבד.
אל תצפו לפגוש כאן את אביגייל שהכרנו מלהיטי העל "חצי נחמה", "ואולי" ו"מלחמה יומיומית". "הפרעות" הוא אלבום אורבני, מחוספס, כואב וחדשני שמראה שוב שאין שנייה לאביגייל רוז במוזיקה הישראלית. אחת הנשים היוצרות היחידות בתעשייה שכותבות ומבטאות בדיוק את איך שהן מרגישות בלי שום ניסיון למצוא חן ועם כמויות נדירות של כשרון ויכולת שירה מופלאה.
הרעיונות המשותפים שהעלו ביחד המפיק המוזיקלישירוטואביגייל הפכו לאלבום בעל סאונד חדשני ומעניין, הבנוי משכבות על גבי שכבות של אלמנטים מעולמות שונים. הטעמים המוזיקליים של כל אחד מהם יצר שילוב מושלם של פופ אלקטרוני עם נגיעות של נשמה, קצב, גרוב ואר'נ'בי. הטקסטים לאלבום כמו כתבו את עצמם והפכו ממחשבות בראשה הפורה של אביגייל למילה כתובה בתהליך טבעי ולא מתאמץ.
"עננים" הסינגל הראשון שיצא מהאלבום לווה בקליפ מושקע ומרהיב שזכה לתשומת לב רבה ולהקרנות מרשימות בערוצי הטלוויזיה.
אביגיילעל תהליך העבודה: "מאוד נהניתי לעבוד על האלבום ונדמה לי ששומעים את זה. ההחלטה לבחורבשי כמפיק הייתה מאוד אינטואיטיבית, הוא היה בהרכב הקודם שלי והלכתי עם תחושת הבטן שלי, בלי ספקות. העבודה על האלבום הזה נמשכה לא מעט זמן כשכול אחד בבועה שלו ולאחר מכן גם ביחד. אני מאוד אוהבת את הסאונד ואת העושר המוזיקלי שיש בו, ההשפעות המוזיקליות המשותפות שלנו השתלבו טוב ביחד לדעתי ואני גם נורא נהנית להאזין לו".


מחיר: 70 ש''ח


קישורים

אביגייל רוז
האיזור




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות