פילהרמונית הרחוב חוזרת, פילהרמונית הרחוב
קרדיט: יח"צ

הופעה: פילהרמונית הרחוב חוזרת

פילהרמונית הרחוב




ז'אנר: כל מיני
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 80 - 90 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של פילהרמונית הרחוב
עוד הופעות ב-04/05/2013
עוד הופעות בז'אנר כל מיני
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


 פילהרמונית הרחוב חוזרת
מהפרויקטים המוסיקליים המסקרנים והמדוברים של 2012

אורחים מיוחדים- קובי אוז ואפרת גוש

מוצ"ש 4/5/13  בשעה -21:30



מתי בפעם האחרונה עצרתם להאזין לנגן רחוב? החיים התזזיתיים והרועשים בעיר לא מאפשרים לנו לעצור לרגע ולהקשיב לסימפוניה הלא רשמית שמתנגנת ברחובותיה. יוזמה יחידה במינה מאחדת נגני רחוב שפועלים במנעד רחב של סגנונות מוסיקליים לכדי הרכב אחד – הלא הוא פילהרמונית הרחוב.
הפילהרמונית הוקמה בתחילת 2012 ביוזמתם של חברי הקהילה החברתיתZE ZEהפרויקט נהגה מתוך האהבה למוזיקה של חברי הקהילה ומתוך הרצון להכיר את אותם אנשים שמקשטים את העיר בצלילים. לאחר ימים ארוכים של כיתות רגליים ברחבי העיר במטרה לאתר את הנגנים אשר ייקחו חלק בפרויקט ויצירת קשר אישי עם כל אחד מהם – נפלה ההחלטה להקים את ההרכב, שכיום כבר פועל באופן קבוע וחבריו זוכים להכרה רשמית כמוסיקאים לכל דבר.
ב 2012 קיים ההרכב שתי הופעות בכורה אליהן כל הכרטיסים אזלו מראש. ההיענות של כמה מהמוסיקאים המוכרים והאהובים בארץ לקחת חלק ביוזמה הייתה יוצאת דופן וכבר בהופעות ההן התארחו ברי סחרוף, דני סנדרסון אהוד בנאי ועוד והן הוכתרו כהצלחה מסחררת. הפרויקט כולו קיבל רוח גבית שאפשרה את המשך פעילותו.כיום ניתנת לנגנים אפשרות למסד את עבודתם,להופיע במקומות ראויים כמוסיקאים לכל דבר בתמורה לשכר הולם ויציב וזאת במקביל להמשך פעילותם כנגני רחוב.
גרעין חברי הלהקה כולל בין היתר נגני סקסופון, חצוצרה וכינור מסיביר, נגן חליל  מבוליביה ועוד . הנגנים פועלים בשיתוף עם מוסיקאים ישראלים נוספים כשעל השירה מופקדות תאיר לירון ותגל חיים ועל ההפקה המוסיקאלית היוצרת תום דרום. הפרטואר המוסיקלי שנבחר ועובד בקפידה הוא קצבי, שמחומשל בסגנונות מוזיקהמגוונים (בלקנית, יוונית, ישראלית, קלייזמרית ואף נגיעות רוסיות)וכולל הן שירים מוכרים והן שירים מקוריים שנכתבו על ידי חבריה הרכב.
בהופעה בבארבי יתארחו קובי אוז ואפרת גוש שיעלו יחד עם ההרכב לביצועים מיוחדים לשיריהם  והפתעות נוספות.כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יאפשרו את המשך פיתוח הפרויקט ובמקביל את פיתוחם של פרויקטים חברתיים נוספים של ארגון ZE ZE.
- ZE ZEעסק חברתי שהוקם על ידי שלושה צעירים וכיום כולל קהילה של כמה עשרות. צעירים למען עשייה חברתית בצורה ייחודית ומהנה למען עצמם והחברה. בין שאר הפרויקטים של הקהילה : חגיגת מימונה מסורתית בסגנון אלטרנטיבי שמושכת אלפים מדי שנה, פרויקט "אמנות עיוורת" המחבר בין אמנים צעירים לעיוורים, "גרוב הזהב"  - פעילות במרכזי יום לקשיש ביפו ודרום העיר ועוד
מחיר כרטיס 80 ש"ח במוקדמת/ 90 ש"ח בקופה


מחיר:
80 ש''ח, מכירה מוקדמת
90 ש''ח, בקופה


כרטיסים


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות