הדג נחש בהופעה בבארבי תל אביב // 17.5, הדג נחש
קרדיט: יח"צ

הופעה: הדג נחש בהופעה בבארבי תל אביב // 17.5

הדג נחש




ז'אנר: היפ הופ, Fאנק, ישראלי
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 90 - 110 ש"ח
כרטיסים


עוד הופעות של הדג נחש
עוד הופעות ב-17/05/2013
עוד הופעות בז'אנר היפ הופ
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


"זמן להתעורר" – הוא אלבומם ה- 7 של הדג נחש, הפקה מוסיקלית - יוסי פיין. באלבום החדש ממשיכים הדג נחש להרחיב ולהעמיק את גבולות התוכן והמוסיקליות של היצירה ושלהם תוך שמירה על קולם הייחודי והאותנטי.

מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש כאנשים, אזרחים ואמנים להרים את הראש מעל ים הסיפורים שמסופרים לכולנו ומעל האוטומט הרגשי והמחשבתי שטבוע בנו, להביט סביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה סובייקטיבית אך כנה. אמירה שעם השנים והאלבומים הפכה את הדג נחש למה שהיא היום, להקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, מנוסחת וישירה. אולי זהו גם סוד ההצלחה שלהם.

לבמה הדג נחש עולים כשהם רעבים מתמיד. חמושים בצרור שירים חדשים מהאלבום החדש (ביניהם "מפלגות ישראל" ושיר הנושא "זמן להתעורר") לצד מיטב מלהיטי הענק שלהם: "שיר נחמה", "לזוז", "לא פראיירים", "הנה אני בא", "שירת הסטיקר" ועוד! אחרי 15 שנות פעילות רציפה, 7 אלבומים, כמעט כל תואר אפשרי מלהקת השנה עד לשיר השנה, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה... השירים של הדג נחש הפכו לחלק חשוב מפס הקול הישראלי

הדג נחש: "אנחנו משתדלים לבטא את האמת שלנו, שהיא אמנם איננה תמיד האמת האוטומטית שכולנו התחנכנו או תוכנתנו על ברכיה, אבל היא בהחלט, כך מסתבר, אמת של רבים אחרים שחיים בינינו ולצדנו.כך היה בכל האלבומים והיצירה שלנו עד היום, אלבומים שבגלל המהות שבאמירה הוגדרו על ידי רבים כ"חברתיים", גם הפעם באלבום החדש "זמן להתעורר" אנחנו מקפידים על הקו המנחה הנ"ל.

אנחנו לא נוהגים או אוהבים לפרשן עבור המאזין את שמצפה לו בהאזנה לאלבום, אך ללא ספק תכניו המוסיקליים והמילוליים עוסקים הרבה יותר מאשר בעבר בסביבתנו הגיאופוליטית ופחות במצבנו הסוציו אקונומי, עוסק בשאלות כמו: *היכן בעולם נמצאת מדינת ישראל? *מיהן שכנותיה? *מה אנחנו באמת יודעים על האנשים –שכנים, שפיזית , היסטורית, גיאוגרפית, כל כך קרובים אלינו?

אנחנו לא מתכוונים לספק תשובות לכל אלה ב"זמן להתעורר" - אבל לא חוששים לשאול


מחיר:
90 ש''ח
110 ש''ח


כרטיסים


וידאו



קישורים

הדג נחש
בארבי תל אביב
דף האירוע בפייסבוק




האירוע הזה מופיע בפייסבוק. היכנסו באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם כדי לראות את רשימת המשתתפים.


האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות