Café Havana 30.5, Café Havana
קרדיט: יח"צ

הופעה: Café Havana 30.5

Café Havana




ז'אנר: בלוז
תאריך:
מקום: מוזיאון תל אביב לאומנויות, שאול המלך 27, תל אביב יפו, 1700700169
מחיר: 179 ש"ח

עוד הופעות של Café Havana
עוד הופעות ב-30/05/2013
עוד הופעות בז'אנר בלוז
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


Café Havana

ביום חמישי
תאריך: 30.5
בשעה: 21:00
מחיר: 179 ש"ח

Franqie Vasquez - פורטו ריקו/ ארה"ב.

Walakata - הרכב הסלסה הגדול מסוגו בארץ וחברים בו נגנים מהשורה הראשונה בתחום המוסיקה הלטינית. ההרכב מביא לישראל תכנים מוסיקליים היישר מהמעדונים בניו יורק, פורטו ריקו והוואנה בניחוחות קריביים סוחפים.

פרנקי ואסקז נולד בשנת 1958 בעיר סאלינאס בפורטו ריקו אך הוריו היגרו בעודו תינוק לניו יורק שם בילה את מרבית שנות התבגרותו.

את צעדיו הראשונים בתחום המוזיקה עשה פרנקי כנגן כלי הקשה בלהקת נוער אשר הרבתה לנגן בעיקר במסעדה בבעלותו של אביו של פרנקי.

בגיל 16 החל פרנקי לשיר מבלי לזנוח את אהבתו האדירה לקצב בכלל ולכלי ההקשה בפרט, המעבר לשירה היה דבר טבעי עבור פרנקי בעיקר כיוון שנהג ללמוד בע"פ תקליטים שלמים בצעירותו דבר שהפך אותו לנכס בידי להקות רבות כיוון שיכל להשתלב כמעט בכל סיטואציה ולשיר כמעט כל רפרטואר שהיה נחוץ.

את צעדיו המקצועיים הראשונים עשה בניו יורק בשנת 1977 בלהקת Fuego 77 המופלאה ומשם דרכו הייתה סלולה לכבוש את סצינת הסלסה של החוף המזרחי.

פרנקי שיתף פעולה בעשרות אלבומים עם מיטב האמנים הבינלאומיים של עולם המוזיקה הלטינית כגון – "Orquesta Calidad", "New Swing Sextet","Hector Lavoa Orquesta" "Grupo Caribe", "Spanish Harlem Orchestra", "Mambo Legends"

ועוד רבים אחרים.

בשנת 2002 זכה פרנקי ואסקז בפרס הגראמי על השתתפותו בתקליט Un Gran Dia En El Barrio עם להקת Spanish Harlem Orchestra התקליט זכה לתואר "יצירת המופת" על ידי מבקרי המוזיקה ואף זיכה את הלהקה בתואר "תזמורת הסלסה הגדולה בעולם".

בהופעותיו בארץ ישתף פעולה פרנקי עם תזמורת הסלסה המקומית Walakata בניהולו המוזיקלי של אודי אור-חיים.

להקת וואלאקאטה קיימת בנוף המקומי משנת 2006. מאז הקמתה וואלאקאטה פועלת נמרצות בהופעות במועדונים, קונגרס הסלסה ופסטיבלי ג'אז. הלהקה בניהולו המוזיקלי של אודי אור-חיים העמידה סטנדט מוזיקלי שעוד לא נראה במחוזותינו וכמו כן שמה את ישראל על מפת הסלסה העולמית.

שמה של הלהקה הולך לפניה והיא הפכה לעוגן עבור אמנים בינלאומיים רבים בבואם להופיע בארץ (טיטו פואנטה הבן ג'וניור, הרמן אוליברה, פרנקי מורלס ועוד רבים אחרים).


מחיר: 179 ש''ח


קישורים

מוזיאון תל אביב לאומנויות




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות