KY-MANI MARLEY 21.2, KY-MANI MARLEY
קרדיט: יח"צ

הופעה: KY-MANI MARLEY 21.2

KY-MANI MARLEY




ז'אנר: רגאיי
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 160 ש"ח

עוד הופעות של KY-MANI MARLEY
עוד הופעות ב-21/02/2013
עוד הופעות בז'אנר רגאיי
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


עם הראסטה העשירית לנצר מארלי:

KY-MANI MARLEY

אורח נוסף בן למשפחת מארלי
ROHAN MARLEY

לאור הדרישה, ייפתח מופע שני ב- 21 בפברואר!!
21.2.2013, בארבי ת"א
מחירי כרטיסים:
160 ₪ בלבד במכירה מוקדמת (עד גמר המלאי)

HOUSE OF MARLEY
לרגל ההשקה החגיגית של המותג חוגגים את יום ההולדת של האגדה בוב מארלי בנשף פורים ג'אמייקני כפול

ובנוסף, אורחים מיוחדים שיצטרפו לחגיגות לפתוח את ערבי ההופעות:
לוס כפרוס

ראסטאפריים אגדיים לא באמת מתים, הם משאירים אחריהם צאצאים מוכשרים הממשיכים את המסורת המוסיקלית העשירה והערכים אותם הפיץ מארלי בעולם.

קי-מאני מארלי, העשירי בילדיו של בוב, ממשיך את דרכו של אביו ומפיץ שלום, אהבה, קיימות ואיחוד, במוסיקה טובה ואנרגיה חיובית לקהלים בכל רחבי העולם, וכעת מגיע לראשונה לישראל לחגיגת יומולדתו של אביו. לאור הביקוש להופעה התווסף ערב נוסף בכיכובו על הבמה עם ביצועים לשיריו בניהם: dear dad, שיר שכתב לאביו בילדותו ושובץ בראש מצעדי הרגאיי, ו One Time, Warriors, I pray וביצועים ולהמנונים הכובשים של אביו בוב מארלי.

את הערבים יפתחו ההרכב המשובח לוס כפרוס, שחוגגים בימים אלו את יציאת אלבומם החדש "חיים בסרט". חבורת שוחרי המוזיקה ששרים ברוסית, אנגלית ועברית ומזוהים כלהקה בעלת שמחת חיים ואופטימיות אינסופית, אשר הפכה את ההרכב מלהקה אלמונית של עולי ברית המועצות לאחד האקטים המדוברים בסצנת המוסיקה הישראלית.

במסגרת החגיגה בגרוב הקאריבי יהפוך הבארבי לבית מארלי ויארח את השקת מותג הסאונד ""House Of Marley אותו הקימה משפחתו , המקיים את חזונו וערכיו של הזמר האגדי בוב מארלי.
המותג מושתת על אהבה עולמית, קיימות, שוויון, איחוד ונתינה. השקת הליין של אביזרי הסאונד המסוגננים ובראשם האוזניות של המותג מצליחות לייצר הרמוניה מוסיקלית ולממשו את כוחה של המוסיקה לשינוי ולהתעלות אקוסטית.
חזון המותג house of marley הינו לייצר מוצרי אודיו ואוזניות המקנות למאזין צלילים חלקים, חזקים, מעוצבים ובעלי אנרגיה שמביאה את השיר לחיים.
כל אלו ועוד יעניקו את חווית השמע וההנאה הייחודת י לקהל המעריך סאונד איכותי הנוצר בידי מומחים מוזיקליים אגדיים.

את ההשקות הבילאומיות של המותג, סביב העולם בימים אלו מוביל בן נוסף של בוב מארלי אשר יגיע לארץ במיוחד להשקה החגיגית, רוהאן מארלי: "כשהתחלנו עם הפרויקט, נתנו הבטחה והתחייבות לעולם ולמעריצי מארלי. היום אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי לספק את ההבטחה הזאת על ידי יצירת מוצרי אודיו ויצירת סגנון חיים המשקפים את מחויבותנו לתנועה עולמית והבעת האהבה למוסיקה, מלאכה, כדור הארץ והאנשים".

כחלק מחזונו של מארלי לעולם טוב יותר, עולם של שוויון, אהבה ונתינה החליטה משפחת מארלי ליישם באמצעות תרומה לקהילה. חלק ניכר מרווחי המותג נתרמים למטרות שונות ברחבי העולם באמצעות ארגון 1LOVEשהקימה משפחתו של מארלי לשימור מורשתו, תחת הכותרת: “ONE WORLD, ONE LOVE”


בנוסף בערב- יחולקו טעימות של Marley’s Mellow Mood - משקה anti-energy קל ותוסס מבית המותג בוב מארלי. משקה טעים, מוגז, חדש וייחודי בטעמי הדרים ופירות ויער ומבוסס על תמציות צמחים כגון פרחי קמומיל, פקעות ורדים, מליסה ופסיפלורה .


מחיר: 160 ש''ח


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות