קרח תשע
קרדיט: יח"צ

הופעה: קרח תשע

קרח תשע




ז'אנר: רוק
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 80 ש"ח

עוד הופעות של קרח תשע
עוד הופעות ב-06/02/2013
עוד הופעות בז'אנר רוק
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


המון ווליום מציגים:
איחוד העשור
קרח תשע חוזרים

ביום רביעי
תאריך: 6.2
פתיחת דלתות: 20:30
תחילת הופעה בשעה 22:00 בדיוק!
מחיר כרטיס: 90 ₪
מכירה מוקדמת: 80 ₪
בקרוב תוציא הלהקה סינגל חדש

זה לקח 13 שנים, והמון שמועות אבל עכשיו כבר אפשר לספר - הלהקה שהביאה בשורה חדשה למוזיקה הישראלית חוזרת להופעות ותוציא בקרוב סינגל חדש

קרח תשע הוקמה בכפר סבא ב 1993 כשחבריה היו בני 19 בלבד ונחשבת לאחת הלהקות החשובות בתולדות הפופ רוק העברי. קרח תשע הביאה לישראל את בשורת הבריט פופ. ב 1995 הם הקליטו סקיצות בהפקת שי להב (מופע הארנבות של ד"ר קספר) וחיממה הופעות של מוניקה סקס. ב 1996 זיהו באן.אם.סי את הפונטציאל והלהקה שהוחתמה הוציא את אלבום הבכורה שלה"תחילתם של החיים הנכונים", בהפקת משה לוי ואסף תלמודי ב 1997. יציאתו היתה לא פחות מסנסציה. ההצלחה היתה מיידית ופנומנלית עם שער בשבעה לילות ושורה של להיטים: "סרטים", "אמהות צעירות","הכל זה פופ", "איתו לנצח" (שהפך להמנון הומוסקסואלי גאה ומשמש עד היום "המנון" לא רשמי של הקהילה). ב 1999 יצא אלבומם השני שנשא את שמם, וכלל את הלהיטים "שמש" והחברה שלי לשעבר". ב 2000 יצא "אסף אמדורסקי" כשהפך גם הוא ללהיט. ב 1997 חיממו קרח תשע את ההופעה של סוויד בישראל. יותר מעשור לאחר הפסקת הפעילות הרשמית של קרח תשע, שיריה עדיין מתנגנים רבות בתחנות הרדיו ובמועדונים, והשפעתה ניכרת על דור שלם של יוצרים.



לאחר הפירוק בשנת 2000 המשיכו חברי הלהקה בקריירות עצמאיות ומצליחות. סולן הלהקה, נעם רותם, הוציא שלושה אלבומים, והפך לאחד היוצרים המוערכים ברוק הישראלי. אלבומו "עזרה בדרך" הפך לקלאסיקה, זכה באינספור שבחים ופרסים, ונבחר לאחד מחמשת אלבומי העשור במשאל התקשורת הענק של גלי צה"ל. אלבומו השלישי "ברזל ואבנים", נבחר כאלבום השנה של אתר וואלה ומגזין "פנאי פלוס". שאר חברי הלהקה המשיכו לשתף פעולה, תחת השם "קוסקים", והוציאו את האלבום "נחים בעולמות זריזים", ואת האלבום "אברמק". בימים אלה מופיע אוהד קוסקי עם להקתו "קוף סנאי", ואלבום חדש שלהם עומד לצאת בקרוב.

נעם רותם: "החזרה שלנו היתה מהלך שכמו קרה מעצמו. קוסקי התחיל להופיע איתי בהופעות שלי ומצאנו את עצמנו מבצעים שירים של קרח תשע, תגובות הקהל עוררו אצלנו חשק לעוד. למרבה השמחה כולם היו בעניין וככל שחלפו החזרות התשוקה גדלה, כאילו לא הפסקנו מעולם."


מחיר: 80 ש''ח


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות