KM Williams
קרדיט: יח"צ

הופעה: KM Williams

KM Williams




ז'אנר: בלוז
תאריך:
מקום: בארבי תל אביב, קיבוץ גלויות 52, תל אביב יפו, 03-5188123
מחיר: 110 ש"ח

עוד הופעות של KM Williams
עוד הופעות ב-10/01/2013
עוד הופעות בז'אנר בלוז
עוד הופעות בבארבי תל אביב
עוד הופעות בתל אביב יפו

הוסף לאאוטלוק


KM Williams
בפעם הראשונה בישראל

ביום חמישי
תאריך: 10.1
פתיחת דלתות: 21:00
מחיר לסטודנט אוניברסיטה פתוחה: 100 ש"ח בהצגת תעודת סטודנט בלבד!
מחיר מוזל: 110 ש"ח
מחיר מלא: 130 ש"ח
מופע עמידה

הופעות נוספות יתקיימו ב11.1 בצוללת הצהובה
ומופע ישיבה ב12.1 בלבונטין 7.

"קשה מאוד בימינו למצוא את דור ההמשך לגדולי הבלוז האמיתי. אולם לעיתים זה קורה. פעם בכמה שנים מתגלה בלוזיסט חדש עם מטען עתיק יומין. כזה הוא קיי אם וויליאמס. כומר טקסני שגדל על ברכי תורת הבלוז המקורית. באשר הבלוז הוא מוזיקת הוודו - או "המוזיקה של השטן" כפי שהיא מכונה - וויליאמס חי על הגבול. בין העולמות. מה שהופך את הבלוז שלו למסע מסתורי בנבכי נפשו של אדם. כל אדם. המוזיקה שלו יונקת מן השורש אך נשמעת חדשה לגמרי, עומדת על ברכי הבוגי המהפנט ויחד עמו על המקורות האפלים של צומת הדרכים.”
– ערן סבאג

Reverend KM Williams - Hard Times Everywhere - Pickathon Beardy Session from Natural Beardy on Vimeo.

קיי. אם. וויליאמס מנגן בלוז של טקסס; נוקשה כמו עור יבש של נחש במדבריות הדרום, יפה כמו הזריחה מעל מפרץ מקסיקו במערב ושוצף כמו הנהר האדום שבצפון המדינה, שלידו נולד לפני 56 שנים. שמועות עקשניות טוענות שממש כמו באגדות, למד וויליאמס לנגן עוד כילד מנגן בלוז נווד שעבר בעיר – אותה עיר, אגב, שבה התגורר שנים קודם לכן לֵד בֶּלִי המהולל. עם רקע כזה, אין פלא שקיי. אם. וויליאמס משמר את הצליל והאופי של הבלוז הישן, החזק והבלתי מתנצל. את הבלוז הזה הוא מנגן לעתים קרובות על הכלי שעליו גדלו דורות של נגני בלוז: גיטרה מאולתרת מקופסת סיגרים, שאת המיתר האחד שלה הוא מרעיד בסלייד מתכת – כיאה למי שהבלוזיסט הנווד שלימד אותו לנגן היה לא אחר מאשר אלמור ג'יימס בכבודו ובעצמו.

כרבים מגדולי הבלוז, מצ'רלי פאטון ועד ליטל ריצ'רד, גם קיי. אם. וויליאמס הוא כומר מוסמך המנהל חיים כפולים ככומר וכאיש בלוז, ומבקש למצוא דרך בין התקוות הנשגבות של הכנסייה לבין קשיי היומיום. כמוהם, הוא מחבר משני צדי המיתר האחד שלו את שני שורשי המוזיקה השחורה בארה"ב: הבלוז של מוצאי שבת והגוספל של בוקר יום ראשון.

בעשׂור האחרון הפך קיי. אם. וויליאמס לאחד החשובים שבנגני הבלוז הגולמי, הטהור. שבעה עשׂר אלבומי הסולו שלו זכו להערכה רבה, ועל דמותו המסתורית הופקו כבר שני סרטים – ועוד היד נטויה. הוא מרבה להופיע בארה"ב ובעולם, ומרתק את הקהל בכל פעם מחדש בגוספל עמוק ומרגש, בבוגי מרקיד-אגן ובבלוז כמו שעושים בטקסס: נוקשה, יפה ושוצף.

יחד עם קיי אם ינגן על תופים המתופף יונתן בר רשי. ביחד ויליאמס ובר רשי ירקחו הופעה של פעם בחיים.



לאחר שההופעה של רוברט בלפור מילאה את מועדון הבארבי עד אפס מקום, החליטה ימית הגר להקים את חברת ההפקות Nobody's Fault Productions כדי להמשיך להביא את המוזיקאים שהיא אוהבת לארץ. כמו בהופעה הקודמת, גם הפעם מחיר כרטיס יהיה נמוך, כדי לאפשר לכמה שיותר חובבי מוזיקה להנות מההופעות.


מחיר: 110 ש''ח


קישורים

בארבי תל אביב




האחריות על נכונות המידע בדף זה היא על מפרסם האירוע.

הטקסט כאן שגוי? כיתבו לנו על כך.

הפרת זכויות יוצרים? GoingOut מתבסס על תוכן גולשים. אם הופרו כאן זכויות היוצרים שלכם, כיתבו לנו על כך.

רוצים ללכת לאירוע עם החברים שלכם? ספרו להם!

פיתוח: יריב חבוט   לוגו: קובי דהאן  עיצוב: לויז דיזיין    © 2024 כל הזכויות שמורות